Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
1,27 (15%)
Cena ar atlaidi*:
7,22
Pirkt
Identifikators:442069
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pētāmā objekta raksturojums    5
2.  Cenas noteikšana    8
2.1.  Cenas noteikšanu ietekmējošie faktori    9
2.1.1.  Izmaksas    9
2.1.2.  Konkurence    9
2.1.3.  Piedāvājums un pieprasījums    11
2.1.4.  Mode un sezona    11
2.1.5.  Valdības līdzdalība cenas noteikšanā    12
2.2.  Stratēģijas    13
2.2.1.  Atlaides    13
2.2.2.  Atvieglojumi    14
2.2.3.  Veicināšanas cenas noteikšana    14
3.  Tūrisma situācija Latvijā    15
3.1.  Krīzes periods Latvijā    15
3.2.  Krīzes ietekme uz SIA „Impro”    16
3.3.  Ceļotāju viedoklis    17
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    21
  IZMANTOTĀS Literatūras saraksts    22
  Pielikumi    23
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Tūrisma firma „IMPRO CEĻOJUMI” dibināta 1994. gadā un pašlaik ir viens no lielākajiem ceļojumu operatoriem Latvijā ar visplašāko piedāvājumu klāstu.
2. SIA „Impro” ieņem stabilu pozīciju tūrisma pakalpojumu sniegšanas sfērā, tirgus daļa ir ievērojama.
3. „Impro” vadās pēc iepriekšējā pieprasījuma pēc konkrētajiem ceļojumiem, tādejādi nosakot cenu.
4. „Impro” īpaši neveic cenas noteikšanas izpēti. Uzņēmums vērtē, ko piedāvā citi, ko ņem vērā, veidojot jauno ceļojumu katalogu, nosakot cenu.
5. Kā operators SIA „Impro” strādā sarežģītākajā tūrisma produktu nišā – grupu ceļojumi
6. Ienākošais tūrisms SIA „Impro” sastāda 20%, bet izejošais 80%.
7. Pakalpojumu cenas lielāko daļu sastāda viesnīcu izmaksas un transporta izdevumi.
8. Pagaidām nav plānots mainīt pakalpojumu cenas, tikai tādās robežās, cik ir mainīti nodokļi, vai neparedzēti palielinājušās kādas citas izmaksas.
9. Uzņēmumā SIA „IMPRO” prognozē, ka 2009. gadā ceļotāju kopumā varētu būt par piekto daļu mazāk.

PRIEKŠLIKUMI
1. SIA „Impro” vajadzētu samazināt cenas tieši ceļojumiem pa Latviju, tā uzņēmums iegūtu vēl plašāku klientu loku. Lielākoties valda uzskats, ka Latvijas ceļojumi šajā tūrisma firmā ir par dārgu.
2. Vajadzētu piesaistīt vairāk populāru cilvēku ceļojumu ietvaros, kas piesaista uzmanību. Piemēram, patreiz ir iespējami ceļojumi pa Latviju saistībā ar makšķerēšanu, piedaloties Mārim Oltem.
3. Neskatoties uz to, ka klientu loks ir plašs, būtu vairāk jāpadomā par reklāmu, jo SIA „Impro” reklāmas ir redzamas ļoti reti.
4. Censties izcelt tieši tos ceļojumus, kuriem nav tik labs noiets, reklamēt tos, kā arī uzsvērt to plusus.
5. Veikt aptaujas esošajiem un potenciālajiem klientiem par to, kas būtu jāmaina uzņēmumā, ceļojumos, kādas ir spēcīgās puses. Jāuzklausa klientu vēlmes, kuras iespēju robežās jācenšas apmierināt.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −12,00 €
Materiālu komplekts Nr. 1236352
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cenu politika un pakalpojumu cenas noteikšana uzņēmumā SIA "Impro"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/442069

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties