Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:330820
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  PLĀNA KOPSAVILKUMS    2
1.1.  Uzņēmuma apraksts    2
1.2.  Uzņēmuma misija, mērķis un vērtības    2
2.  UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS UN ĪPAŠŪMS DAĻAS    3
3.  PRODUKCIJA    4
3.1.  Detalizēts produkcijas apraksts    4
3.2.  Preču priekšrocības un vājās puses    4
3.3.  Produkta ražošanas posmi    5
3.4.  produkcijas ražošanas izdevīguma aptuvens novērtējums    5
4.  TIRGUS ANALĪZE    6
4.1.  Galvenie tirgus konkurenti    6
4.2.  SVID analīze    7
5.  MĀRKETNGA STRATĒĢIJA    7
5.1.  Produkcijas realizācijas kanali    7
5.2.  Cenu politika    8
5.3.  Pakalpojumi un garantijas    8
5.4.  Reklāma    9
5.5.  Pārdošanas veicināšanas metodes    10
5.6.  Sabiedrības veidokļa veidošana    11
6.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA    11
6.1.  Izvietojums    11
6.2.  Telpas un iekārtas    11
6.3.  Sagādes, ražošanas un realizācijas plūsmu shēma    12
7.  UZŅĒMUMA VADĪBA    12
8.  RISKI    13
Darba fragmentsAizvērt

8. RISKI
Risks ir tādu apstākļu izveidošanās iespēja, kuri rada uzņēmumam materiālus zaudējumus. Uzņēmējdarbība bez riska nepastāv. Ne velti viena no īpašībām, kas raksturo uzņēmēju, ir spēja uzņemties risku un atbildību par tā radītajām sekām. Uzņēmums "BOXLAND" ir interneta veikals, un tam ir īpaši riski.
Galvenie risku veidi, veidojot interneta veikalu:
1. Neliels interneta veikala apmeklētāju skaits. Risinājums: Iemeslu radīšana, kas stimulēs esošos pircējus atgriezties vietnē. (Piemēram, akcijas un atlaides). Kā arī palielināt reklāmu, lai piesaistītu jaunus klientus
2. Izmaiņas tirgū. Jaunu konkurentu parādīšanās šajā tirgus segmentā. Risinājums: Reklāmas oriģinalitāte, agresija un konkurentu apspiešana. Piemēram: jauni priekšlikumi, neparastas kolekcijas.
3. Preču piegādes traucējumi no piegādātājiem. Risinājums: Nopietna piegādātāju atlase. Ar nopietnu pieeju piegādātāja izvēlei ievērojami samazinās problēmu iespējamība, strādājot ar viņu. Un arī ir iespēja vienoties ar piegādātāju par samaksu preces saņemšanas brīdī. (tātad, abas puses būs ieinteresētas pēc iespējas ātrāk izpildīt nosacījumus)
4. Problēmas ar vietnes darbību (kādu iemeslu dēļ pircējs nevar izmantot veikala vietni) Risinājums: Ir alternatīva tirdzniecības vieta (Piemēram, manam interneta veikalam būs sava mājas lapa un lapa Instagram serverī. Gan tur, gan tur var veikt pasūtījumu un ja viena lapa nez kāpēc nestrādā ir alternatīva)
5. Finanšu risks (neplānoti izdevumi) Risinājums: Veidot uzkrājumus neparedzētiem izdevumiem, sekot līdzi naudas pūsmai (kādi ir izdevumi, kādi – ienākumi), meklēt iespējas samazināt vai atlikt izdevumus un palielināt ienākumus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties