Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:942841
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Lietoto saīsinājumu saraksts    2
  Ievads    3
  Kopsavilkums    7
1.nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    11
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    11
1.2  Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture    12
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    12
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    13
2.nodaļa.  Uzņēmuma produkta raksturojums    14
2.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    14
2.2.  Piedāvāto pakalpojumu raksturojums    14
2.3.  Pakalpojumu kvalitāte    15
2.4.  Ziņas par licenci    16
3.nodaļa.  Tirgus analīze    17
3.1.  Tirgus ( nozares) vispārējais raksturojums    17
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    22
3.3.  Konkurentu analīze    22
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    23
  Mārketinga stratēģija    27
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    27
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    29
4.3.  Tirdzniecības veicināšanas pasākumi    29
4.3.1.  Reklāma    30
  Secinājums    35
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    38
5.nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    39
5.1.  Uzņēmuma atrašanas vietas raksturojums    39
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    39
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    40
6. nodaļa.  Uzņēmuma vadība    42
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    42
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    42
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    43
7.nodaļa.  Problēmas un risks    46
7.1.  Risks, tā veidi un riska mazināšanas pasākumi    46
8.nodaļa.  Finanšu informācija    47
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    50
8.2.  Bilance    52
8.3.  Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks    60
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
SIA „ERDAS” nodarbojas ar tūrisma pakalpojumu piedāvāšanu Baltijas valsts robežās. Uzņēmums izstrādā un pārdod ceļojumu paketes, piedāvā grupas ceļojumus un maršrutus Lietuvas, Latvijas un Igaunijas valsts robežās. SIA „ERDAS” vēl piedāvās tādus pakalpojumus kā, informācijas sniegšana par ceļojumiem un konsultācija, apmešanas vietu rezervēšana un transporta organizēšana ( autobusu noma). Uzņēmuma būs izveidots speciāls „ Dzimšanas dienas” piedāvājums. Pakalpojumu kvalitāte būs augsta un to nodrošinās darbinieku augstākā izglītība un nepieciešama pieredze.
Tūrisma nozarē ir ļoti daudz uzņēmumu tāpēc SIA „ERDAS” būs konkurenti, ar kuriem uzņēmumam nāksies konkurēt.. SIA „ERDAS” ir savas priekšrocības pret konkurentiem. Uzņēmums piedāvā plašu pakalpojumu klāstu koncentrējoties uz nelielas tirgus un cenas ir salīdzinoši zemas.
Lai piesaistītu potenciālo klientu uzmanību, SIA „ERDAS” izveidos efektīvu reklāmas kampaņu, jo pirmajos darbības gados ir ļoti svarīgi iepazīstināt potenciālos klientus ar uzņēmumu un ar piedāvātajiem pakalpojumiem.
Pirmajā darbības gadā uzņēmumam ar jauno darbības plānu nav paredzēta peļņa, bet palielinoties apgrozījumam un iekārojot jaunus klientus otrajā darbības gadā uzņēmumam radīsies neliela peļņa.
Uzņēmumā viss ir rūpīgi izplānots, un tāpēc pēc kāda laika ir paredzēts palielināt darbinieku algas un nopirkt jaunu autobusu.
Uzņēmuma misija ir ne tikai atrast katram klientam individuālu pieeju, bet arī attīstīties tā, lai pēc dažiem darbības gadiem iegūtu pastāvīgu klientu loku, izveidot sev labu reputāciju un iekarot stabilu vietu tirgū.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,55 €
Materiālu komplekts Nr. 1325248
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns tūrisma jomā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/942841

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties