Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,50 (15%)
Cena ar atlaidi*:
8,49
Pirkt
Identifikators:688660
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    4
Pamatojums    5
Produkcija un pakalpojumi    7
1.1  Pakalpojumu cenas    8
Vadība un personāls    9
Tirgus un mārketings    14
1.2  Tirgus nišas raksturojums    17
1.3  Klienti    18
1.4  Konkurenti    20
1.5  SVID analīze    22
1.6  Mārketings    23
Ražošanas process    24
Finanšu daļa    26
1.7  Izmaksu tāme    26
1.8  Ieņēmumi un izdevumi, apgrozāmie līdzekļi    27
1.9  Konsolidētie bilances rādītāji    27
Riski    28
1.10  Ražošanas risks    28
1.11  Komercrisks    29
1.12  Finanšu riski    29
  Mērķi un termiņi    30
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras saraksts    33
  Pielikumi    34
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma juridiskais veids būs SIA (sabiedrība ar ierobežotu atbildību), kura nosaukums būs „Vēju pilsēta sauc”.Ienākošā tūrisma aģentūra tiks dibināta 2010.gada 1.februārī. Uzņēmuma mērķis ir izveidot stabilu tūrisma aģentūru ar lielu patstāvīgo klientu loku, kā arī attīstīt valsts vietējo tūrismu, uzsvaru vairāk liekot uz Liepāju un tās apkārtni, kā arī gūt peļņu no to tūrisma produktu pārdošanas, ar kuriem varētu apgādāt gan Latvijas, gan ārzemju tūristus.
Uzņēmuma atrašanās vieta un juridiskā adrese: Liepāja, Šaurā ielā 1.
Liepāja tika izvēlēta tāpēc, ka pilsētai ir pietiekami daudz tūrisma objektu, pilsētā neatrodas neviena tieša konkurenta, proti, neviena tūrisma aģentūra nenodarbojas ar tūristu piesaistīšanu Liepājai un tās apkārtnei. Pilsētā ir ļoti labi attīstīta infrastruktūra. Svarīgi ir arī tas, ka lai nokļūtu Liepājā ir iespējams izmantot dažādus transporta līdzekļus, sākot ar sabiedrisko transportu - autobusu, vilcienu, lidmašīnu, un beidzot ar jahtām, kuras pietauvojas Liepājas kanāla malā.
Uzņēmuma dibinātāja – Laura Golta.
Aģentūras mērķauditorija būtu ļoti apjomīga, jo Liepāja un tās apkārtne piedāvā ļoti plašas izklaides iespējas - sākot no vienkāršas atpūtas Liepājas jūrmalas smiltīs, ērģeļmūzikas koncerta apmeklējumu, mūzikas pasākumiem 1.Rokkafejnīcā, koncertiem ”Pūt, vējiņos”, u.c., beidzot ar nakts pavadīšanu Karostas cietumā, kurš ir „apsēsts” ar spokiem.
Tāpat kā pārējā uzņēmējdarbībā, arī tūrisma biznesā pastāv dažādi riski. Konstatējams, ka šī brīža tūrisma attīstība ir nedaudz apstājusies, sakarā ar pasaules ekonomisko krīzi.Tūristi ir spiesti mainīt savus paradumus, tie izvēlas tuvākus un lētākus galamērķus.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −10,10 €
Materiālu komplekts Nr. 1238795
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns tūrisma aģentūrai Liepājā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/688660

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties