Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,60 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,89
Pirkt
Identifikators:472341
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma juridiskais statuss ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību (saīsinājumā SIA) “PĒRLE”. Uzņēmums reģistrēts LR Uzņēmumu reģistrā ar Nr. Xxxxxxxxx 2008.gada 1.janvāra. Uzņēmuma juridiskā adrese ir Veselības iela 13, Liepāja, Latvija, LV-3401. Uzņēmuma statūtkapitāls ir Ls 20000, kas sadalīts 10 daļās, katras daļas lielums ir Ls 2000. SIA “PĒRLE” dibinātāji ir divas fiziskās personas.
Uzņēmuma dibināšanas mērķis ir maksimālas peļņas gūšana no esošiem līdzekļiem, darbības paplašināšana, piesaistot jaunus līdzekļus, klientu vēlmju apmierināšana.
Lai apmierinātu klientu vajadzību uzlabot veselības stāvokli, kā arī savu pašsajūtu un ārējo izskatu, SIA “PĒRLE” sniedz šāda veida pakalpojumus:
solārijs;
infrasarkano staru sauna.
Tieši šobrīd infrasarkano staru sauna ir ieguvusi lielu popularitāti. Tā ir atzīta par veselīgu un ļoti efektīvu. Visā pasaulē ar infrasarkanajām lampām ārstējas vairāk kā 30 miljoni cilvēku.
Lai apkopotu datus tirgus segmenta noteikšanai, tika veikta tirgus analīze, izmantojot anketēšanas metodi. Apkopojot anketu datus, secinājām, ka SIA “ PĒRLE” piedāvātos pakalpojumus pirks liepājnieki, kuri rūpējas par veselīgu dzīvesveidu, vecumā no 14 – 60 gadiem, ar ienākumu līmeni virs Ls 120, pie nosacījuma, ja tiek piedāvāts augstas kvalitātes pakalpojums, patīkama apkalpošana.
Tā kā SIA “ PĒRLE” ir jauns uzņēmums, tam vēl tikai jāiekaro sava vieta tirgū, kuru varētu nodēvēt par SKAISTUMKOPŠANAS UN VESELĪGA DZĪVESVEIDA TIRGU. Lai veiksmīgi konkurētu šajā tirgū un iegūtu noteiktu tirgus nišu, ir izstrādāta pamatota, detalizēta uzņēmuma mārketinga stratēģija. Salīdzinot ar tuvākajiem konkurējošajiem uzņēmumiem, salonam “PĒRLE” ir izdevīgāka atrašanās vieta – centrs, ērta piebraukšana, tuvu atrodas gan tramvaja līnija, gan maršruta taksometru līnija, gan maršruta autobusu pietura. Salona darba laiks būs ikdienas no plkst.9.00 līdz 21.00.
Kopumā SIA “ PĒRLE” nodarbinās 6 darbiniekus, no kuriem 2 ir vadošie darbinieki. Saskaņā ar statūtiem SIA “PĒRLE” augstākās pārvaldes institūcija ir dalībnieku pilnsapulce. SIA “ PĒRLE” vadošās darbinieces ir ieguvušas augstāko izglītību uzņēmumu vadībā. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,89 €
Materiālu komplekts Nr. 1132880
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns SIA "Pērle" skaistumkopšanas salonam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/472341

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties