-
Biznesa plāns restorānam
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Kopsavilkums | 3 |
2. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
3. | Produkta apraksts | 5 |
4. | Tirgus analīze | 6 |
Ēdināšanas uzņēmumu tīkls | 6 | |
5. | Konkurentu analīze | 7 |
6. | Stratēģija | 9 |
Vīzija | 9 | |
Misija | 9 | |
Mērķi | 9 | |
7. | Uzņēmuma funkcionēšana | 10 |
Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 10 | |
Kvalitātes kontroles pasākumi | 10 | |
8. | Uzņēmuma vadība un personāls | 11 |
Uzņēmuma amatu saraksts un pienākumi | 12 | |
Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija | 12 | |
9. | SVID analīze | 14 |
10. | Marketinga stratēģijas | 15 |
Uzņēmuma apmeklētības palielināšanai paredzēto paņēmienu plāns | 15 | |
11. | Finanses | 16 |
Uzņēmuma izmantojamie resursi | 16 | |
Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi un to amortizācija | 16 | |
Uzņēmuma realizācijas ieņēmumu aprēķins | 17 | |
Naudas plūsma 1. Gadam | 18 |
10. Marketinga stratēģijas
Uzņēmuma apmeklētības palielināšanai paredzēto paņēmienu plāns
• Pastāvīga klienta kartes izstrādāšana (10%)
• Dāvanu kartes izstrādāšana
• Atlaides dzimšanas dienās (10-15%)
• Galdiņu rezervēšanas sistēma
• Pavāru sacensības
Tā kā cenai nedrīkst pārsniegt to līmeni, kurā zūd pieprasījums, tai ir jābūt sabalansētai, lai segtu izmaksas un iegūtu savas peļņas daļu.
Cenas tieks sastādītas, ņemot vērā uzņēmuma konkurentus, ekonomisko situāciju valstī, kā arī potenciālo klientu pirktspēju. Tiks ņemta vērā ēdiena pašīzmaksa un uzņēmuma izdevumi, kā arī vēlāmās peļņas iegūšana.
Cena tiks sastādīta no produktu izmaksām, darba ietilpīguma, kas sastāda ēdiena pašizmaksu, pievienojot tam uzlikto uzcenojumu (parasti tas ir no 200-300%) un PVN 21%. Šādā veidā vairumtirgotāja cenai tiks pievienots uzcenojums.
Uzņēmums tiks aktīvi reklamēts masu mēdijos, īpaši žurnālos, tadejādi piesaistot inteleģento ļaužu uzmanību. Tiks piedāvātas šefpavāru sacensības no daudzām valstīm. Kā arī tiks piedāvātas īpašās atlaižu programmas jaunajiem ēdieniem un sarkanajās kalendāra dienās. Īpaši uzņēmums pievērsīs uzmanību personāla apkalpošanas kvalitātei, lai nodrošinātu uzņēmuma prestižu.
…
Saturs 1. Kopsavilkums 3 2. Uzņēmuma apraksts 4 3. Produkta apraksts 5 4. Tirgus analīze 6 Ēdināšanas uzņēmumu tīkls 6 5. Konkurentu analīze 7 6. Stratēģija 9 Vīzija 9 Misija 9 Mērķi 9 7. Uzņēmuma funkcionēšana 10 Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums 10 Kvalitātes kontroles pasākumi 10 8. Uzņēmuma vadība un personāls 11 Uzņēmuma amatu saraksts un pienākumi 12 Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija 12 9. SVID analīze 14 10. Marketinga stratēģijas 15 Uzņēmuma apmeklētības palielināšanai paredzēto paņēmienu plāns 15 11. Finanses 16 Uzņēmuma izmantojamie resursi 16 Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi un to amortizācija 16 Uzņēmuma realizācijas ieņēmumu aprēķins 17 Naudas plūsma 1. Gadam. 18
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns restorānam
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai15
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai24
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai10
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai14
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Biznesa plāns augstskolai44