Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
1,95 (17%)
Cena ar atlaidi*:
9,54
Pirkt
Identifikators:879373
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma apraksts    4
3.  Produkta apraksts    5
4.  Tirgus analīze    6
  Ēdināšanas uzņēmumu tīkls    6
5.  Konkurentu analīze    7
6.  Stratēģija    9
  Vīzija    9
  Misija    9
  Mērķi    9
7.  Uzņēmuma funkcionēšana    10
  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    10
  Kvalitātes kontroles pasākumi    10
8.  Uzņēmuma vadība un personāls    11
  Uzņēmuma amatu saraksts un pienākumi    12
  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    12
9.  SVID analīze    14
10.  Marketinga stratēģijas    15
  Uzņēmuma apmeklētības palielināšanai paredzēto paņēmienu plāns    15
11.  Finanses    16
  Uzņēmuma izmantojamie resursi    16
  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi un to amortizācija    16
  Uzņēmuma realizācijas ieņēmumu aprēķins    17
  Naudas plūsma 1. Gadam    18
Darba fragmentsAizvērt

10. Marketinga stratēģijas
Uzņēmuma apmeklētības palielināšanai paredzēto paņēmienu plāns
• Pastāvīga klienta kartes izstrādāšana (10%)
• Dāvanu kartes izstrādāšana
• Atlaides dzimšanas dienās (10-15%)
• Galdiņu rezervēšanas sistēma
• Pavāru sacensības
Tā kā cenai nedrīkst pārsniegt to līmeni, kurā zūd pieprasījums, tai ir jābūt sabalansētai, lai segtu izmaksas un iegūtu savas peļņas daļu.
Cenas tieks sastādītas, ņemot vērā uzņēmuma konkurentus, ekonomisko situāciju valstī, kā arī potenciālo klientu pirktspēju. Tiks ņemta vērā ēdiena pašīzmaksa un uzņēmuma izdevumi, kā arī vēlāmās peļņas iegūšana.
Cena tiks sastādīta no produktu izmaksām, darba ietilpīguma, kas sastāda ēdiena pašizmaksu, pievienojot tam uzlikto uzcenojumu (parasti tas ir no 200-300%) un PVN 21%. Šādā veidā vairumtirgotāja cenai tiks pievienots uzcenojums.
Uzņēmums tiks aktīvi reklamēts masu mēdijos, īpaši žurnālos, tadejādi piesaistot inteleģento ļaužu uzmanību. Tiks piedāvātas šefpavāru sacensības no daudzām valstīm. Kā arī tiks piedāvātas īpašās atlaižu programmas jaunajiem ēdieniem un sarkanajās kalendāra dienās. Īpaši uzņēmums pievērsīs uzmanību personāla apkalpošanas kvalitātei, lai nodrošinātu uzņēmuma prestižu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −11,30 €
Materiālu komplekts Nr. 1235786
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns restorānam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/879373

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties