Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
1,56 (12%)
Cena ar atlaidi*:
11,43
Pirkt
Identifikators:473118
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmējsabiedrības statūtos noteiktie darbības virzieni    5
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    6
1.3.1.  Misija    6
1.3.2.  Mērķi    6
1.4.  Uzņēmuma vajadzības    7
2.  Produkcijas un pakalpojuma raksturojums    8
2.1.  Uzņēmuma produkta un pakalpojuma raksturojums    8
2.2.  Pakalpojuma sortiments    8
2.3.  Preču un pakalpojumu kvalitāte    9
2.4.  Salīdzinājums ar konkurentu produktiem    9
3.  Tirgus analīze    10
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    10
3.1.2.  Uzņēmumu netieši ietekmējošā ārējā vide    10
3.2.  Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana    10
3.3.  Konkurentu raksturojums    11
3.3.1.  Tiešie konkurenti    11
3.3.2.  Netiešie konkurenti    12
3.3.3.  Potencionālā konkurence    13
4.  Mārketinga stratēģija    14
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    14
4.2.  Sadales jeb realizācijas kanāli    14
4.3.  Noieta veicināšanas pasākumi    14
4.3.1.  Reklāma    14
4.3.2.  Tiešā pārdošana    15
4.4.  Sabiedrisko attiecību veidošana    15
5.  Uzņēmuma funkcionēšana    16
5.1.  Uzņēmuma atrašanas vieta, priekšrocības, trūkumi    16
5.2.  Uzņēmuma telpu raksturojums    16
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    17
6.1.  Uzņēmuma vadības struktūras shēma    17
7.  Riski un problēmas    18
7.1.  Riski un to mazināšana    18
8.  Uzņēmuma finanšu analīze un plāns    20
8.1.  Sākuma bilance    20
8.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    20
8.3.  Beigu bilance    21
8.4.  Vērtējums    21
9.  SVID analīze    22
  Izmantotā literatūra    23
  Pielikumi    24
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Pirmais, kas nepieciešas, lai izveidotu veiksmīgu un konkurētspējīgu biznesu ir nepieciešama tik pat veiksmīga biznesa ideja. Pasaule attīstās ļoti strauji, tā pat attīstās arī biznesa pasaule- gan jau esošās industrijas, gan arī jaunas inovatīvās nozares. Ienākt tirgū ar ko tādu, kas jau pastāv ir grūtāk, nekā ar kaut ko jaunu, tādēļ ir jāsaprot ar ko tu būsi īpašāks par taviem pārējiem konkurentiem.
Manā gadījumā, mākslas studija, kas ietver arī studiju ar piaugušaiem, kuru ir ļoti svarīgi izzināt, jo tas ir darbs ar cilvēku un viņa turpmāko karjeru.
Iemesls, kāpēc es izvēlējos veidot tieši mākslas studiju ir saistīts ar manu pieredzi un zināšanām, jo jau vairākus gadus mācos šajā industrijā, tapēc pārzinu mākslinieka darbu, riskus un iespējas, kas man būs kā priekšrocība veidot šo biznesa plānu, kā arī to attīstīt tik tālu, lai varētu šo ideju par studiju realizēt.
Lai uzrakstītu šo industrijas analīzi, izmantošu savas zināšanas, interneta resursus, kā arī informāciju iegūšu no māklsas skolas direktores Dinas Lūses, kura man pastāstīs par savu pieredzi, no kuras varēšu secināt dažādus riskus un grūtības šajā nozarē. Turpmāk analizējot šo industriju, modeļu darbs un arī studija tiks saukts kā pakalpojums.
Apgūt zīmēšanas, gleznošanas un kompozīcijas pamatus no paša sākuma, pilnveidot jau iegūtās iemaņas un prasmes. Studija ir īpaša ar to, ka tā darbojas arī kā mākslinieku meistardarbnīca. Nodarbības notiek nelielās grupās (līdz 5 cilvēkiem) profesionālu pieredzējušu mākslinieku vadībā, labi aprīkotās telpās Rīgas centrā.
Šī industrija ir savā brieduma fāzē, kas nozīmē, ka jau ir daudzi uzņēmumi ar tādu pašu specifikāciju, tādēļ iekļūšanas un izkļūšanas barjeras būs augstākas, nekā industrijai, kas ir tikai savā attīstības fāzē.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns "Mākslas studija"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/473118

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties