Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,41 (17%)
Cena ar atlaidi*:
11,79
Pirkt
Identifikators:153275
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Uzņēmuma „Valentīne” apraksts    5
1.  Mikro vides analīze    10
1.1.  Uzņēmuma “Valentīne” vadība    11
1.2.  Piegādātāji    11
1.3.  Starpnieki    12
1.4.  Konkurenti    13
1.5.  Klienti    14
2.  Makro vides analīze    15
2.1.  Demogrāfiskais faktors    15
2.2.  Ekonomiskais faktors    17
2.3.  Kultūras faktors    18
3.  Nozares analīze    19
4.  Konkurences analīze    21
4.1.  Vispārējās konkurences analīze    22
5.  Tirgus ietilpības novērtēšana    24
6.  SVID analīze    30
7.  Mērķtirgus novērtēšana    30
7.1.  Pozicionēšana    31
7.2.  Uzņēmuma “Veiksmes atslēga”    32
7.3.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģijas    34
7.3.1.  Misija    34
7.3.2.  Mērķis    34
7.3.3.  Stratēģija    35
7.4.  Pircēju rīcības modelis    36
8.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 2008 gadam    38
9.  Personāla raksturojums    43
10.  Pamatlīdzekļu raksturojums    45
10.1  Iespējamo problēmu un risku novērtējums    46
11.  Izmaksu plāns 2008 gadam    47
11.1.  Peļņas vai zaudējumu plāns    48
11.2.  Plānotā bilance    49
11.3.  Plānoto rezultātu novērtējums    50
  Secinājumi    51
  Priekšlikumi    51
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
  Uzņēmuma “Valentīne” reklāma masu mēdijiem    57
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Veicot uzņēmuma SAI „Valentīne” mārketinga analīzi, kas dod iespēju plānot uzņēmējdarbību, lai tā būtu pēc iespējas veiksmīgāka, es noācu pie sekojošiem secinājumiem un balstoties uz darbā veiktās analīzes un izdarītajiem secinājumiem, var izvirzīt sekojošus priekšlikumus:
Secinājums:
• Izpētot kāzu salonu tirgu Madonas un rajona teritorijā secinām, ka šīs nozares uzņēmumiem ir maza tirgus konkurence, tāpēc uzņēmumam “Valentīne” nav liela konkurence.
Priekšlikums:
• Pirmajos ražošanas gados uzņēmumam būtu vēlams visu darbību orientēt uz uzņēmuma jaunās nozares popularizēšanu. Ir nepieciešams iepazīstināt sabiedrību ar uzņēmumu, lai tam būtu vēl vairāk klientu. Kā arī veikt papildus pārdošanas veicināšanas pasākumus (akcijas), lai popularizētu savu produkciju.

Secinājums:
• Veicot mikro un makro vides analīzi uzņēmums spēj izanalizēt uzņēmuma iekšējo vidi un vidi apkārt uzņēmumam, kas tieši vai netieši ietekmē tā darbību.
Priekšlikums:
• Uzņēmumam būtu jāveic vairāk informatīvos un virzīšanas pasākumus, kā arī jauniegūto informāciju izmantot praksē.

Secinājums:
• Konkurences analīze, ļauj izprast kā konkurenti cenšas iekarot klientus un dod iespēju censties tos pārspēt. Uzņēmuma specifiskā produkcija ļaus tam ieņemt stabilu vietu tirgū, turēties tajā, kā arī ar laiku paplašināt tirgus daļu.
Priekšlikums:
• Kad uzņēmums būs iekarojis pastāvīgu tirgus daļu, tam vajadzēs censties saglabāt esošas pozīcijas, kā arī nemitīgi sekot līdzi tendencēm, kas ir saistītas ar konkurentu darbību, klientu jaunajām vajadzībām un citu papildus vērtību radīšanu.

Secinājums:
• No klienta viedokļa skatoties, uzņēmums ir tendēts uz galveno kompleksa elementa attīstību – produktu, kas pamatā vistiešāk apmierina klientu vajadzības. Uzņēmums ir uz klientu vērsts – atvērts dialogam. No šī var secināt, ka uzņēmums ir uz klientu tendēts. Mūsdienās tā ir viena no svarīgākajām īpašībām, kas nodrošina panākumus.
Priekšlikums:
• Svarīgi ir sekot līdzi jaunākajām tendencēm un vajadzībām. Vienmēr ir jāskatās nākotnē – tas ir jautājums, kurš ir jāsaskaņo ar uzņēmuma misiju, mērķiem un nākotnes vīziju.

Secinājums:
• Uzņēmums ietekmē nozari un nozare ietekmē uzņēmumu. Redzams, ka uzņēmumam “Valentīne” ir savi specifiskie spēki, ar kuru palīdzību tas iekaros patstāvīgu tirgus daļu, ar laiku iespējams kļūstot arī par tirgus līderi. Tirgus līdera priekšrocības ir tieša nozares ietekmēšana, taču galvenais aspekts ir klientu pieprasījums.
Priekšlikums:
• Pilnveidot klientu apkalpošanas servisu, piedāvājot ar vien vairāk pakalpojumu, kas piesaistītu klientus. Preču piegādes laiku samazināšana samazinātu risku uzņēmumā.

Secinājums:
• Tirgus ietilpības novērtēšana ļauj prognozēt aptuvenu pieprasījumu pēc uzņēmuma piedāvātās produkcijas, kā arī prognozēt ienākumus.
Priekšlikums:
• Veikt regulāru tirgus ietilpības novērtēšanu, lai pēc iespējas precīzāk spētu prognozēt nepieciešamo produktu daudzumu. Prognozējot ienākumu lielumu, uzņēmums spēs plānot pasākumus un tiem nepieciešamos naudas līdzekļus.

Secinājums:
• Lielu vērību ir jāpievērš uzņēmuma misijas un mērķu noteikšanai, kas ļaus uzņēmumam plānot savu darbību pēc iespējas veiksmīgāku, līdz ar to tiks iegūta lielāka peļņa. Ļoti svarīgi ir apmierināt pieprasījumu ārkārtas situācijās.
Priekšlikums:
• Regulāri veikt misijas un mērķu noteikšanu, kā arī tiekties uz to sasniegšanu.

Secinājums:
• Plašāka sabiedrība ir maz informēta par šīs nozares uzņēmumu izplatītajiem produktiem, tas dos iespēju uzņēmumam “Valentīne” iekarot lielāku tirgus daļu.
Priekšlikums:
• Lielu uzmanību jāpievērš mārketinga pasākumiem, kā arī jāveic servisa un komforta paaugstināšanas pasākumi, lai pēc iespējas vairāk piesaistītu klientus.

Secinājums:
• Rīcības plāns vienam gadam dod iespēju uzņēmumam plānot tā darbību, kas ļaus laikus sagatavoties iecerētajiem mārketinga pasākumiem.
Priekšlikums:
• Rīcības plānu sastādīt regulāri un strādāt tā, lai visi rīcības plāna nosacījumi tiktu veikti laikā un pēc iespējas veiksmīgāk. Jāmeklē jauni klienti un sadarbības partneri .

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −11,54 €
Materiālu komplekts Nr. 1239248
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns kāzu salonam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/153275

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties