Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,70 (17%)
Cena ar atlaidi*:
8,29
Pirkt
Identifikators:354714
Vērtējums:
Publicēts: 05.08.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Ievads    4
3.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
3.1.  Uzņēmuma pamatdati un darbības sfēra    5
3.2.  Uzņēmuma pamatkapitāls, īpašnieki un materiāli tehniskā bāze    6
3.3.  Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi    6
4.  Uzņēmuma pakalpojuma apraksts    7
5.  Uzņēmuma vadība un personāls    8
5.1.  Esošā uzņēmuma struktūra    8
5.2.  Uzņēmuma vadība    8
5.3.  Uzņēmuma darbinieki    10
6.  Tirgus analīze    12
6.1.  Nozares vispārējs apraksts    12
6.2.  Patreizējais pieprasījums tirgū    13
6.3.  Tendences tirgū un potenciālā tirgus izaugsme    14
7.  Tirgus stratēģija    15
7.1.  Mērķa tirgus un segmenti    15
7.2.  Cenu stratēģija    16
8.  Mārketinga stratēģija    18
9.  Risks un galvenās problēmas    19
9.1.  Uzņēmējdarbības riski un to ietekme    19
9.2.  SVID analīze    20
10.  Finanšu plāns    22
11.  Secinājumi    24
12.  Priekšlikumi    25
13.  Izmantotā literatūra    26
14.  Pielikumi    27
Darba fragmentsAizvērt

11. Secinājumi
1. Sporta klubu pakalpojumu pieprasījums Latvijā pieaug, tomēr pastāv liels risks uzņēmumam bankrotēšanas iespēja.
2. Piedāvātais pakalpojuma klāsts ir pietiekami liels, tādejādi varētu piesaistīt lielu potenciālo klientu skaitu.
3. Klientus, galvenokārt, piesaista sporta kluba piedāvātais pakalpojuma klāsts internetā, sporta klubu mājas lapā, uzzinot to, ko šie sporta klubi piedāvā.
4. Lielākoties sporta klubu nodarbības notiek vakarā, jo sporta klubus apmeklē cilvēki, kas ir strādājoši, kuriem tad ir beidzies darbs, tāpēc nodarbību grafiku vairāk jāveido uz vakara pēc strādājošo cilvēku darba laika.
5. Uzņēmuma darbību var slikti ietekmēt daudzo cilvēku migrācija uz citām valstīm darba meklējumos, tā samazinot potenciālo klientu skaitu.
6. Biznesu pozitīvi var ietekmēt atveseļošanās no ekonomiskās krīzes, jo bezdarba līmenis samazinās, minimālā alga nedaudz pieaug un vispārīgā ekonomiskā situācija uzlabojas.
7. Uzņēmumam ielauzties darba tirgū nav sevišķi grūti, jo nav izteikti darba tirgus līderi, kas valda šajā tirgus nozarē.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns "Bingo"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/354714

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties