Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
2,08 (16%)
Cena ar atlaidi*:
10,91
Pirkt
Identifikators:127557
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Annotation    1
  Kopsavilkums    3
1.nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmuma vēsture    5
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    5
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    6
2.nodaļa.  Uzņēmuma produkta raksturojums    7
2.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    7
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    7
2.3.  Kvalitāte    8
2.4.  Produkta iesaiņojums    9
2.5.  Produkta ražošanas, pakalpojumu sniegšanas process un tehnoloģija    9
3.nodaļa.  Tirgus analīze    12
3.1.  Tirgus nozares vispārējs raksturojums    12
3.2.  Mērķa tirgus noteikšana    14
3.3.  Konkurentu analīze    15
3.4.  SVID analīze    19
4.nodaļa.  Mārketinga stratēģija    20
4.1.  Uzņēmuma cenu programma    20
4.2.  Preču realizācija jeb sadales kanāli    21
4.3.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi    21
4.4.  Uzņēmuma tēla veidošana    22
5.nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšana jeb ražošanas plāns    23
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    23
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    24
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    26
6.nodaļa.  Uzņēmuma vadība    29
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    29
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātā personāls    30
6.3.  Motivācija    31
6.4.  Darba samaksa    32
7.nodaļa.  Problēmas un risks    34
8.nodaļa.  Finanšu informācija    36
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    36
8.2.  Bilance    37
8.3.  Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks    38
Darba fragmentsAizvērt

4.2. Preču realizācija jeb sadales kanāli
Tā kā uzņēmums sniedz gan pakalpojums, gan ražo produktus, tad preču izplatīšanas kanāls ir nulles līmeņa kanāls jeb „ražotājs - patērētājs” un vienlīmeņa kanāls jeb „ražotājs – mazumtirgotājs - patērētājs”. Uzņēmumam nav nepieciešams neviens starpnieks, kas piegādātu pakalpojumu „klientu pašu sagādāto ābolu sulas izspiešana un iepakošana” pie patērētāja. Līdz ar to uzņēmums darbojas kā mazumtirgotājs, kas pārdod produktu patērētājam gala patēriņam. Lai nogādātu savas preces (sulas un čipsus) pie patērētāja, uzņēmums sadarbosies ar tuvākajiem apkārtnes veikaliem – „Zemnieks”, „Auseklis”, „Ieva”, „Una”, „Ekspresveikals”.

4.3. Pārdošanas veicināšanas pasākumi
Uzņēmums ir jaundibināts, nav liels, tāpēc ir maz brīvo naudas līdzekļu, kurus veltīt reklāmai un uzņēmuma tēla uzlabošanai, lai veicinātu pārdošanas apjomus.
Tiek plānots likt bezmaksas sludinājumus sludinājumu portālos internetā – www.ss.lv, www.zip.lv, pilsētas mājas lapā www.karsava.lv, novada avīzē „Kārsavas Novada Vēstis”.
Maksas reklāma būs tikai avīzē „Ludzas zeme”. Rekāmas cena ir 0,70Ls par 1cm2 + PVN. Uzņēmums reizi mēnesī avīzē izvietos reklāmu ar 40cm2 laukumu, kas izmaksās 28Ls +5,88Ls (PVN), kopā mēnesī 33,88Ls. Uzņēmums izvēlējās tieši šo avīzi, jo tā ir ļoti iecienīta vietējo iedzīvotāju vidū, populāra un vienkāršākais veids, kā iepazīstināt patērētājus ar saviem produktiem.

4.4. Uzņēmuma tēla veidošana
Kā jau mazam uzņēmumam, darbība no sākuma netiks vērsta uz kvantitāti. Primārais būs kvalitāte. Tēla veidošana tendēta kā uz klientus saprotošu uzņēmumu, kas producē kvalitatīvas un dabīgas produktus un piedāvā patērētājam izdevīgus pakalpojumus.
SIA „Natural AB” ir izstrādāts savs logo, kuru var aplūkot 2.pielikumā. Tas tiks izmantots uz produktu etiķetēm, veicinās uzņēmuma atpazīstamību, vieglu tā nosaukuma iegaumēšanu. Tas ir veidots sārtos toņos, labi pamanāms un vijīgas formas ābola attēlu, kas liecina par to, ka produkts ir dabīgs, liek patērētājiem uzticēties.
Uzņēmums savu tēlu veidos pakāpeniski. No sākuma reklāma tiks izvietota portālos, vietējās avīzēs utt., kur ir iespēja to darīt bez maksas, vienā avīzē maksas reklāma, jo tā avīze ir nozīmīgs informācijas gūšanas avots vietējiem iedzīvotājiem – uzņēmuma potenciālajiem klientiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns augļu pārstrādes uzņēmumam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/127557

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties