Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,95 (19%)
Cena ar atlaidi*:
4,04
Pirkt
Identifikators:713486
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Biznesa ideja, tās novērtējums    7
1.1  Idejas apraksts    7
1.2  Idejas novērtējums    8
2.  Makrovides analīze    10
2.1  Politiskā vide    10
2.2  Fiziskā vide    10
2.3  Tehnoloģiskā vide    11
2.4  Ekonomiskā vide    11
2.5  Institucionālā vide    11
2.6  Sociālā vide    12
2.7  Tiesiskā vide    12
3.  Potenciālais pieprasījums    13
3.1  Jaunākās tendences    13
3.2  Statistika    14
3.3  Aptauja    15
4.  Potenciālā klientu analīze    17
4.1  Ģeogrāfiskās pazīmes    17
4.2  Demogrāfiskās pazīmes    17
4.3  Sociāli ekonomiskās pazīmes    17
4.4  Nacionālās un kultūras pazīmes    17
5.  Mārketinga aktivitātes    18
6.  Finansiālā daļa    19
6.1  Pirmsražošanas izmaksu tāme    19
6.2  Izmaksu prognoze (aprēķināts vasaras sezonai)    19
6.3  Cenu prognoze    20
6.3.1  Cenu līmenis viesu mājām un pirtij    20
6.3.2  Viesu nama numuru nedēļas apgrozījuma prognoze (sezonā)    20
6.3.3  Viesu nama numuru nedēļas apgrozījuma prognoze(ziemā)    21
6.3.4  Ģimenes mājas nedēļas apgrozījuma prognoze (vasarā)    21
6.3.5  Ģimenes mājas nedēļas apgrozījuma prognoze (ziemā)    21
6.3.6  Divvietīgās mājas nedēļas apgrozījuma prognoze (vasarā)    22
6.3.7  Divvietīgās mājas nedēļas apgrozījuma prognoze (ziemā)    22
6.3.8  Pirts pakalpojumu izmantošanas prognoze    22
6.4  Kafejnīcas cenu prognoze    23
6.4.1  Mērķtirgus un potenciāls    23
6.4.2  Tirgus pētījumi    23
6.4.3  Realizācijas sistēma    24
6.4.4  Kafejnīcas pamatlīdzekļu un inventāra uzskaite    24
6.4.5  Cenu noteikšana    26
6.4.6  Ēdienkartes    26
6.4.7  Risks un problēmas    27
6.4.8  Gaidāmie ieņēmumi no banketa apkalpošanas    27
6.4.9  Cenas noteikšana ēdienreizēm    27
6.4.10  Dzērienu apgrozījums    28
6.5  Cenas noteikšana un ienākumu prognoze papildpakalpojumiem    28
6.5.1  Zirga izjādes zirga mugurā    28
6.5.2  Zirga izjādes kamanās    28
6.5.3  Masāžas    28
6.5.4  Kopējie ienākumi nedēļā    28
6.6  Kopējie prognozējamie ienākumi    29
Darba fragmentsAizvērt

Politiskā vide
Kā mīnusu mūsu valstī var minēt tūrisma neveicināšanu Latvijā. Valstij tomēr vajadzētu lielāku uzmanību pievērst šai problēmai, jo tomēr, ja valsts sāktu veicināt tūrismu valstī palielinātos valsts ienākumi, kas arī sekmētu valsts izaugsmi. Tūrisms ir viena no perspektīvākajām nozarēm Latvijai, ja tikai tam tiktu pievērsta vajadzīgā uzmanība no valsts iestāžu puses. Protams, šī brīža situācijā valstī – ekonomiskajā krīzē, var necerēt uz īpašiem ieguldījumiem tūrisma nozares attīstībā.
Kā vienu no politiskās vides faktoriem, kas ietekmētu mūsu biznesa plānu var minēt Šengenas līgumu. Šis būtu ļoti pozitīvs faktors, jo šis līgums ļoti ietekmē tūristu plūsmu uz valstīm, starp kurām ir šis līgums. Tas ļauj brīvi pārvietoties tūristiem bez liekām problēmām un sarežģījumiem, līdz ar to tas veicina tūristu pieplūdumu valstī. Kā vēl vienu politiskās vides faktoru, kas veicina tūristu plūsmu uz valsti ir bezvīzu režīms. Vīzas ļoti apgrūtina ceļot gribētājus, kas bieži ir par iemeslu, lai nedotos uz konkrēto valsti, ja vajadzīga ir vīza, attiecīgi ceļojumam arī ir lielākas izmaksas. Ja tūristam nevajag kārtot vīzu, var neuztraukties par laika periodu, ko pavadīt ārzemēs, var arī aizkavēties vai pat palikt dzīvot, ja rodas vēlme.

Fiziskā vide.
Tā kā Latvija ir bagāta ar mežiem, tad mūsu uzņēmumam resursu celtniecībai netrūks, jo mūsu atpūtas komplekss vairumā gadījumu būs no kokmateriāliem. Latvija ir bagāta ar dažādiem ūdens resursiem un tas ir viens no faktoriem, kas piesaista tūristus. Skaista dabas ainava (meži) un ūdens tuvums būs viens no iemesliem, kāpēc tūristi izvēlēsies mūsu atpūtas kompleksu.
Arī dzīvnieku, putnu daudzveidība būs kā priekšrocība uzņēmuma darbībai, jo ārzemju tūristiem Latvijas putnu dziesmas, klusums un zaļums visapkārt, kas ir ārpus pilsētas, liksies eksotiski un īpaši.
Latvijas Dabas apstākļi – mērenais klimats ir kā radīts, lai tūristi brauktu uz Latviju atpūsties un ko jaunu arī iemācīties. Visi varēs justies drošībā, jo Latvijā nav ne vulkānu, zemestrīču vai citu dabas stihiju.
Visai īsās un ne pārāk karstās vasaras neietekmēs mūsu uzņēmuma darbību, jo tūristi Latviešu tradīcijas var apgūt visu gadu. Uzņēmuma darbību neietekmēs sezonalitāte, jo pakalpojumi tiks piedāvāti arī telpās.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,92 €
Materiālu komplekts Nr. 1228547
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns atpūtas kompleksam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/713486

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties