Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,60 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,39
Pirkt
Identifikators:996802
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
  Uzņēmuma apraksts    4
  Produkcijas raksturojum    5
  Mārketinga plāns    6
  Produkta vadīšana    7
  Konkurence    8
  Cenu veidošana    10
  Produktu sadale    11
  Produkta virzīšana    11
  Ražošanas organizācija    12
  Menedžments    13
  Finanšu plāns    14
  Naudas plūsmas plāns    15
  Bilance    16
  Izmaksas    17
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums

Individuālais komersants „AB” tiks dibināts 2006. gada martā. Šajā uzņēmumā nodarbosies ar arbūzu audzēšanu Latvijas klimatiskajos apstākļos, tādējādi iegūstot vietējās produkcijas zīmolu, kā arī šajā procesā tiks iegūti ekaloģiski tīri arbūzi, kuri netiks apstrādāti ar ķimikālijām. Firmu dibinās divi cilvēki-Jānis Simanovs un Milda Dārziņa, kas arī veiks visus nepieciešamos darbus, kas saistīti ar arbūzu audzēšanu, realizāciju un veiksmīgu firmas pastāvēšanu. Biznesa plānu ir izstrādājis .......
IK „AB” piedāvās saviem klientiem Latvijā audzētus, ekoloģiski tīrus un svaigus arbūzus, kas nav pārcietuši ilgstošu importēšanas procesu, glabāšanos noliktavā un apstrādi ar ķimikālijām. Tādējādi mūsu firma ļaus pircējiem lietot veselīgu uzturu, arī pērkot eksotiskākus augļus.
IK „AB” galvenokārt orientēsies uz vietējo Jelgavas un Jelgavas rajona tirgu, kurā liels piedāvājums no konkurentu puses ir tikai periodiski, un izvērtējot šo tirgus situāciju, arbūzu realizācija tiks veikta augusta beigās un septembra sākumā, kad piedāvājums no importētajiem arbūziem krītas, tādējādi cenas nedaudz pieaug, turklāt Jelgavas tirgū nav līdzīgu uzņēmumu, kas piedāvātu Latvijā audzētus arbūzus, līdz ar to uzņēmumam vieglāk būs iekarot savu tirgus daļu.
Uzņēmumā strādās un ar arbūzu audzēšanu, realizāciju nodarbosies tā abi īpašnieki, kuriem netiks maksāta alga, bet sezonas peļņa tiks dalīta līdzvērtīgas daļās (uz pusēm).
Vidējā cena par kādu tiks tirgoti arbūzi būs 0,20 Ls par kilogramu. Tādējādi ar cenu palīdzību uzņēmums nodrošinās pircējiem iespēju izvēlēties starp vietējo produkciju un importēto produkciju, kuriem cenas būs līdzīgas. Produkcija tirgū tiks virzīta izmantojot dažādu reklāmu ievietošanu Jelgavas avīzēs, kā arī tiks veidoti reklāmu stendi, kas tiks izvietoti arbūzu realizācijas vietās. Uzņēmuma īpašnieki sākotnējai darbības uzsākšanai uzņēmumā ieguldīs 100 Ls, kas nodrošinās nepieciešamo izejvielu iegādi.
Risks uzņēmuma darbībā saistās gan ar nepiemērotiem metereoloģiskiem apstākļiem gan ar realizācijas iespējām, jo konkurenti var pazemināt cenu saviem arbūziem, tādējādi izkonkurējot manu uzņēmumu no tirgus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,41 €
Materiālu komplekts Nr. 1341952
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Arbūzu audzēšana un realizācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/996802

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties