SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• SIA RIMI LATVIA ir vadošais mazumtirgotājs Latvijā, ar vairāk kā 110 veikaliem visā Latvijā.
• SIA RIMI LATVIA ir ļoti sīva konkurence.
• Uzņēmumam ir ļoti laba reputācija ko pierāda augstās vietas reputāciju topos, kā arī Rimi ir viens no mīlētākajiem zīmoliem Latvijā.
• SIA RIMI LATVIA ir Zviedrijas mazumtirgotāja ICA AB meitas uzņēmums. Rimi ir viens no lielākajiem uzņēmumiem Latvijā ar vairāk kā 5000 darbiniekiem.
• Uzņēmumam ir ļoti svarīga mārketinga nodaļa, jo tā ļoti palīdz gan palielināt pārdošanas apjomus, gan uzturēt Rimi vārdu Latvijā.
• Mārketinga nodaļa ir izveidojusi 5 kampaņu veidus. Katrai kampaņai ir savs mērķis.
• Mārketinga nodaļas plānu izpilde ir ļoti rūpīgi organizēta, plānota un tiek kontrolēta.
• Rimi mārketinga nodaļa darbojas divos virzienos ATL un BTL jeb iekšējais un ārējais.
• Pārdošanas veicināšanai un tiešajai pārdošanai ir izstrādāti ļoti rūpīgas kampaņas un metodes, akcijas un reklāmas, kas garantē pārdošanas apjomu palielināšanos.
• Sabiedriskās attiecības nodrošina Rimi zīmola vērtību un uzņēmuma misijas izpildi.
• Darbojoties praksē mārketinga daļā esmu apguvusi darbu birojā, darba organizēšanas principus, reklāmas materiālu veidus. Esmu apguvusi mazumtirdzniecības principus un mārketinga pamatus, kas palīdz darbam mazumtirdzniecībā. Esmu ieguvusi daudz noderīgu iemaņu, ko varēšu izmantot turpmākajā profesionālajā darbībā.
…