Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,65 (13%)
Cena ar atlaidi*:
4,34
Pirkt
Identifikators:926282
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA Rimi Latvia raksturojums    4
1.1.  SIA Rimi Latvia vēsture    4
1.2.  SIA Rimi Latvia veikalu tīkli    6
1.2.1.  Rimi lielveikali    6
1.2.2.  Rimi hipermārketi    6
1.2.3.  Supernetto    6
1.3.  SIA Rimi Latvia misija    7
1.3.1.  Rimi Latvia zīmolu vērtības    7
2.  SIA Rimi Latvia struktūra    9
2.1.  Privātās preču zīmes departaments    10
2.2.  Privātās preču zīmes    12
2.2.1.  Selection by Rimi    13
2.2.2.  Rimi produkti    13
2.2.3.  Rimi Basic    13
2.2.4.  Citu zīmolu preces jeb Fancy Brand    13
3.  Mārketinga departaments    14
3.1.  Mārketinga aktivitāšu plānošana    14
3.1.1.  Reklāmas darba organizācija    16
3.1.2.  Iekšējie mākslinieki    18
3.2.  Sabiedriskās attiecības    18
3.2.1.  Rimi Gardēži    18
3.2.2.  Rimi Bērnu maratons    19
3.2.3.  Sociālie tīkli    20
3.2.4.  Sponsorēšana    21
3.3.  Tiešā pārdošana    22
3.4.  Veicināšana    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• SIA RIMI LATVIA ir vadošais mazumtirgotājs Latvijā, ar vairāk kā 110 veikaliem visā Latvijā.
• SIA RIMI LATVIA ir ļoti sīva konkurence.
• Uzņēmumam ir ļoti laba reputācija ko pierāda augstās vietas reputāciju topos, kā arī Rimi ir viens no mīlētākajiem zīmoliem Latvijā.
• SIA RIMI LATVIA ir Zviedrijas mazumtirgotāja ICA AB meitas uzņēmums. Rimi ir viens no lielākajiem uzņēmumiem Latvijā ar vairāk kā 5000 darbiniekiem.
• Uzņēmumam ir ļoti svarīga mārketinga nodaļa, jo tā ļoti palīdz gan palielināt pārdošanas apjomus, gan uzturēt Rimi vārdu Latvijā.
• Mārketinga nodaļa ir izveidojusi 5 kampaņu veidus. Katrai kampaņai ir savs mērķis.
• Mārketinga nodaļas plānu izpilde ir ļoti rūpīgi organizēta, plānota un tiek kontrolēta.
• Rimi mārketinga nodaļa darbojas divos virzienos ATL un BTL jeb iekšējais un ārējais.
• Pārdošanas veicināšanai un tiešajai pārdošanai ir izstrādāti ļoti rūpīgas kampaņas un metodes, akcijas un reklāmas, kas garantē pārdošanas apjomu palielināšanos.
• Sabiedriskās attiecības nodrošina Rimi zīmola vērtību un uzņēmuma misijas izpildi.
• Darbojoties praksē mārketinga daļā esmu apguvusi darbu birojā, darba organizēšanas principus, reklāmas materiālu veidus. Esmu apguvusi mazumtirdzniecības principus un mārketinga pamatus, kas palīdz darbam mazumtirdzniecībā. Esmu ieguvusi daudz noderīgu iemaņu, ko varēšu izmantot turpmākajā profesionālajā darbībā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite SIA "Rimi Latvia"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/926282

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties