Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:991341
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

2. Uzņēmumā notiekošie procesi.
Uzņēmumā, līdz ar iepriekš minētā pakalpojuma sniegšanu, notiek arī daudzi ārējie un
iekšējie procesi. Nozīmīgākie no tiem:
Klientu apkalpošana – klientu apkalpošana gan tiem paredzētajos apkalpošanas centros,
gan uzņēmuma galvenajā biroja ēkā, gan arī izmantojot informācijas tehnoloģijas (e-pastu,
telefonu). Klientu apkalpošana ietver dažādu ieteikumu, jautājumu un sūdzību izskatīšanu,
atbildes sniegšanu klientiem.
Sūtījumu pieņemšana no klienta, vienošanās par tā piegādes laiku un vietu, izmaksām un
citiem piegādes faktoriem.
Piegāžu plānošana jeb piegāžu maršrutu sastādīšana, lai optimizētu un organizētu sūtījumu
piegādi, tādējādi ietaupot uzņēmumam pieejamos resursus.
Sūtījumu piegāde – klientam nepieciešamā, adresētā sūtījuma piegāde atbilstoši pēc
iepriekšējās vienošanās.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1346459
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties