Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:981151
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  REKLĀMA    5
1.1.  Reklāmas būtība    5
1.2.  Vides reklāma    6
1.3.  Reklāma veikalu skatlogos    7
1.3.2.  Veikalu skatlogu veidi    10
1.3.3.  Skatlogu funkcijas un tipi    12
1.3.4.  Veikalu skatloga dekorēšana    14
1.3.5.  Skatloga noformēšana jeb kompozīcija    15
1.3.6.  Skatloga apgaismojums    20
1.3.7.  Teksts    21
2.  CILVĒKA UZTVERE    23
3.  PĒTĪJUMS    26
3.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums, pētījuma norise    26
3.2.  Aptaujas rezultātu analīze    26
  Secinājumi    32
  Priekšlikumi    33
  Izmantotās literatūras saraksts    34
  Pielikums    36
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā daudzi uzņēmumi uz šo jautājumu raugās no ekonomiskā viedokļa – lai par to būtu pēc iespējas mazāk jāmaksā, līdz ar to atstājot novārtā veikalu skatlogu dekorēšanu, un bieži pat tos aizlīmējot ar reklāmas plakātiem vai novietojot produktu plauktus priekšā skatlogam, uz tā rēķina arī paplašinot telpu. Skatloga izdekorēšana prasa ievērojamus naudas līdzekļus, lai tas izskatītos patiešām gaumīgs un atbilstošs veikala tēlam. Aplūkojot veikalu skatlogus Latvijā, var redzēt, ka tikai retais piedomā pie skatloga noformējuma un tēla. Visvairāk par skatlogu noformējumu rūpējas apģērbu veikali, taču pārējie tam nepievērš lielu vērību, tāpēc pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai veiksmīgi noformēts veikala skatlogs ir efektīvs reklāmas līdzeklis, kas pievilina jaunus klientus un palielina veikala peļņu.
Lai sasniegtu darba mērķi, autors izvirza šādus darba uzdevumus:
Teorētiski aplūkot skatlogus, kā reklāmas veidu
Izpētīt priekšnoteikumus veiksmīga skatloga izveidošanai
Uzzināt, kā veikalu skatlogi ietekmē patērētājus.
1. REKLĀMA
1.1. Reklāmas būtība
Reklāma ir samaksāta informācija par uzņēmumu (preci, pakalpojumu) masu saziņas līdzekļos, un tās mērķis ir palielināt uzņēmuma popularitāti un apgrozījumu. Masu saziņas līdzekļi ir televīzija, radio, laikraksti un to pielikumi, žurnāli, pa pastu izsūtītie materiāli, teātru programmas, video un audio kasetes, katalogi, datoru datu bāzes, lielformāta plakāti, transportlīdzekļi, paneļi un vesela virkne jauno tehnikas līdzekļu. [2;16]…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties