Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Does Television Use Sex to Sell Its Products

     

    Eseja2 Māksla

2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:910802
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.08.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

In conclusion, yes sex sells. If an ad is not implying sex we don't watch. Then Americans complain there is too much vulgar and obscenity in television today. So what exactly do Americans want? They want an orgasmic experience with Clairol herbal essence. It is obvious they use sex to sell, and guess what it sells! Unfortunately Clairol sells and idea, which diverts the attention from the product. Which is a good thing, have you ever read the label. Since when did alcohol, dyes and preservative chemicals become organic? It has also been proven that over time Clairol will dry the scalp, create unwanted residue and eventually lead to hair loss! How's that for an organic experience! Yet, when Americans find this out they will just switch over to Pantene who promises beautiful, healthier hair in 7 days! WOW! How do they do that, "it's wax I tell ya, wax!"
Umm, that's healthy! Unfortunately, American females purchase these products, and then complain that the ads are obscene.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1272048
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties