Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:869422
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Darbība ar interaktīvo tāfeli    4
2.  „Cleverboard” interaktīvās tāfeles un multimediju projektora parametri    6
2.1.  Interaktīvā tāfele    6
2.2.  Multimediju projektors    7
3.  „Cleverboard” interaktīvās tāfeles pielietošana    10
4.  Interaktīvo tāfeļu priekšrocības un trūkumi    11
4.1.  Priekšrocības    11
4.2.  Trūkumi    12
5.  Interaktīvo tāfeļu cenas    13
6.  Programmas Lynx rokasgrāmatas latviešu valodā tapšana    14
7.  Skolotāju viedoklis par izveidotās rokasgrāmatas lietderīgumu    16
7.1.  Vizuālais noformējums    17
7.2.  Vingrinājumi    19
  Secinājumi    22
  Izmantoto uzziņas avotu saraksts    23
  Anotācija    24
  Annotation    25
  Pielikumi    26
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās skolēni aug krāsainā, ātri mainīgā, informatīvi plašā pasaulē. Tehnoloģijas attīstās strauji, un tās ienāk arī mācību procesā. Viena no šādām tehnoloģijām ir interaktīvā tāfele. Pateicoties Brocēnu novada domes finansiālam atbalstam, Brocēnu vidusskolā trīs dabaszinātņu kabineti ir aprīkoti ar interaktīvo tāfeli „Cleverboard”. Nākotnē paredzēts iegādāties šādas tāfeles arī citos kabinetos.
Tā kā šī multimediju tehnoloģija Latvijā ir salīdzinoši jauna, lielākā daļa interaktīvo tāfeļu izplatītāji Latvijā vēl nav izveidojuši darbam nepieciešamā programmnodrošinājuma lietošanas rokasgrāmatu latviešu valodā. Tāpēc darba autori uzskata par nepieciešamu izveidot interaktīvās tāfeles programmnodrošinājumam atbilstošu lietošanas rokasgrāmatu kā palīgmateriālu, lai apgūtu interaktīvās tāfeles sniegtās iespējas un tās veiksmīgi izmantotu mācību procesā.
Darba hipotēze: interaktīvās tāfeles izmantošana mācību procesā padara to interesantāku un saistošāku gan skolēniem, gan skolotājiem.
Darba mērķis: lietošanas rokasgrāmatas izveidošana darbam ar „Cleverboard” interaktīvās tāfeles programmnodrošinājumu.
Darba uzdevumi.
1.Izpētīt interaktīvās tāfeles programmatūru un tās darbības principus.
2.Izveidot interaktīvās tāfeles programmatūrai atbilstošu lietošanas rokasgrāmatu latviešu valodā.
3.Aprobēt izveidoto materiālu starp Brocēnu vidusskolas skolotājiem.
4.Veikt aptauju starp Brocēnu vidusskolas skolotājiem par izveidotās lietošanas rokasgrāmatas lietderīgumu mācību procesā.
5.Apkopot aptaujas rezultātus un izdarīt secinājumus par radītās rokasgrāmatas lietderīgumu.
6.Nepieciešamības gadījumā veikt korekcijas izveidotajā materiāla.
7.Ja lietošanas rokasgrāmata no skolotāju puses tiks atzīta par lietošanai derīgu, iesniegt šo materiālu firmas „Digitālo iespēju pasaule” direktoram R. Valteram.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1156996
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties