Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:831022
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2011.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Nowadays media impact is defining public discourse, turning it into nonsense by filling it with culture of entertaining American spirit. Neil Postman in “Amusing Ourselves to Death” explains and argues what great role in our lives is dedicated to television and its trivial content which is filled with its bias, entertainment and peek-a-boos. However, he highlights the importance of typographic media and book, as it is a source of literacy and intelligence. Throughout this book, oral conversation, typographic media and broadcast media have been compared, in order to emphasize their effect on native culture, public opinion and human intelligence.
Neil Postman debates about the peek-a-boo ascendancy over a news world, where events pop out and change within a moment expressing their shallow substance. Moreover, writer continuously points out the link between television and its tendency to supply the audience with entertainment.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1241736
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties