Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:812989
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāju sabiedrība Latvijā, manuprāt, attīstās ļoti strauji. Un tās galvenā iezīme ir tā, ka krasi sāk izdalīties divi sabiedrībās slāņi, ierast trīs vietā. Vidusšķiras cilvēku daudzums arvien samazinās, bet palielinās tā saucamo bagātnieku un nabadzīgo cilvēku slāņi.
Katrā no šiem slāņiem patēriņš dažādām precēm ir dažās, līdz ar to, mainās arī patēriņa attīstība.
Bagātajam slānim par prioritātēm kļūst brand produkti – zīmoli, nosaukumi u.tml. Svarīgāk par visu, savā īpašumā kļūst iegūt kārtējo Dolce&Gabana somiņu vai Pradas gultas veļu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties