Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:790999
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma apraksts    3
2.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze    5
3.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    9
4.  Uzņēmuma piedāvātās produkcijas un pakalpojumu mērķtirgus noteikšana    12
5.  Uzņēmuma piedāvātās produkcijas un pakalpojumu mix stratēģija    13
6.  Mārketinga darbību komplekss produktu noieta stimulēšanai    15
Darba fragmentsAizvērt

SIA „Latvija Statoil” ir zināms kā ievērojams Norvēģijas investīciju projekts Latvijā – Norvēģijas valsts naftas akciju sabiedrības „Statoil” meitas uzņēmums Latvijā. Uzņēmums ir dibināts 1992. gadā. SIA „Latvija Statoil” ērtas iepirkšanās veikalos vienkopus iegādājamas šķietami nesavienojamas lietas – degviela, biodegviela, auto eļļas, gāze, uzkodas un dzērieni, saimniecības un auto preces, ieejas kartes uz dažādiem izklaides pasākumiem, bezvadu interneta priekšapmaksas kartes un citas mūsdienīgam cilvēkam ikdienā nepieciešamas lietas. Uzņēmumā ir iespējams noformēt auto īpašnieku civiltiesiskās apdrošināšanas polises par īpašajiem uzņēmuma tarifiem, ikvienam ir pieejamas auto mazgāšanas programmas 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Uzņēmums piedāvā arī degvielu ūdenstransportam.
SIA „Latvija Statoil” šo 15 darbības gadu laikā ir apliecinājusi augstu profesionalitāti, attīstot Latvijā jaunu mazumtirdzniecības modeli, un spēju ar godu būt piederīgai vienam no pasaules vadošajiem enerģētikas uzņēmumiem, kā arī pateicoties tā daudzveidīgajam produktu un piedāvāto pakalpojumu klāstam, ko papildina augstais apkalpošanas līmenis, iegūt vadošo pozīciju Latvijas degvielas mazumtirdzniecības uzņēmumu tirgū. Pēdējos desmit gadus uzņēmums ir bijis līderis Eiropas Savienības degvielas standartu ieviešanā Latvijā. Arī šobrīd, tāpat kā visus pēdējos gadus, uzņēmuma degvielas piedāvājums atbilst ne tikai Latvijas Republikas likumdošanā noteiktajām minimālajām prasībām, bet pilnībā arī jaunākajiem Eiropas standartiem benzīnam EN228 un dīzeļdegvielai EN590.
Kā pozitīvi priekšnoteikumi uzņēmuma pozīciju nostiprināšanai atzīstami 1998. gadā atklātais naftas produktu terminālis Rīnūžos un 17 SIA „Shell” degvielas uzpildes staciju pārņemšana 2003. gadā, 2004. gadā uzņēmuma attīstības vēsturē tika sperts būtisks stratēģisks solis – pirmā franšīzes sadarbības līguma parakstīšana ar degvielas mazumtirdzniecības uzņēmumu Dobelē SIA „Lūcija”.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties