Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • A Strategic Marketing Proposal for Trung Nguyen Coffee Company to Regain Its Leading Position and Market Dominance in Vietnam

     

    Eseja1 Mārketings, reklāma

1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:788006
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.07.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1 Short - term
First, they need to have a clear vision, solve the internal issues and get some cash in order to make sure that they are strong as a company and ready to compete internationally before going ahead with their expansion project.
They should work on the management issues to create a good atmosphere where employees are happy to work in.
They also need to make sure that their coffee shops offer a diversified menu, provide their customers with quality food, excellent service and bar cleanliness. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1304248
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties