Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:615112
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ATTĒLU SARAKSTS    3
  TABULU SARAKSTS    4
  DARBĀ LIETOTO SAĪSINĀJUMU SARAKSTS    5
  ANOTĀCIJA    6
  ANNOTATION    7
  IEVADS    8
1.  TŪRISMA KONCEPTUALIZĀCIJA    9
1.1.  Tūrisma jēdziens un veidi    9
1.2.  Tūrisma produkts un tā komerciālā vērtība    14
1.3.  Tūrisma attīstību reglamentējošie dokumenti Latvijā    17
2.  JĒKABPILS PILSĒTAS PAŠVALDĪBAS KULTŪRAS PĀRVALDES RAKSTUROJUMS UN LOMA PILSĒTAS ATTĪSTĪBĀ    20
2.1.  Kultūras pārvaldes vispārējs raksturojums    20
2.2.  Jēkabpils Tūrisma informācijas centrs    22
3.  TŪRISMA RESURSI JĒKABPILS PILSĒTĀ – IESPĒJAS UN PROBLĒMAS    24
3.1.  Jēkabpils pilsētas tūrisma resursu raksturojums    24
3.2.  Jēkabpils pilsētas tūrisma attīstības problēmas    31
3.3.  Jēkabpils pilsētas tūrisma attīstības iespējas    32
3.4.  Aptaujas rezulātu analīze    38
  SECINĀJUMI    43
  PRIEKŠLIKUMI    45
  IZMANTOTĀS INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    46
Darba fragmentsAizvērt

Izvērtējot Jēkabpils pilsētas attīstības programmu, tūrisma resursus, līdzšinējo nozares attīstību un sniedzot SVID analīzi, darbā noteikti vairāki galvenie pasākumi tūrisma attīstībai.
Kvalifikācijas darba mērķis: vērtēt tūrisma produktu virzību Jēkabpils pilsētas tūrisma tirgus attīstībā.
Lai sasniegtu mērķi, tika izvirzīti sekojošie kvalifikācijas darba uzdevumi:
1. raksturot situāciju tūrisma nozarē Latvijā.
2. definēt tūrisma produkta specifiku, prasības, instrumentus.
3. noskaidrot Jēkabpils pilsētas pašvaldības kultūras pārvaldes un Jēkabpils Tūrisma informācijas centra lomu pilsētas tūrisma tirgū.
4. analizēt Jēkabpils pilsētas piedāvātos tūrisma produktus.
1. TŪRISMA KONCEPTUALIZĀCIJA
1.1. Tūrisma jēdziens un veidi
Eiropā un visā pasaulē tūrisms ir viena no vadošajām un visstraujāk augošajām nozarēm un tiek uzskatīts par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Saskaņā ar Pasaules Tūrisma organizācijas (PTO) statistikas datiem, tūrisms ir pasaulē lielākais eksporta ienākumu avots ar nozīmīgu darbavietu skaitu, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors [20.]. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties