Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:614014
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Mārketinga būtība    3
2.  Organizācijas misija un vīzija    4
3.  Stratēģiskie mērķi    4
4.  Mārketinga plāns    5
5.  Mārketinga komplekss    5
6.  Mārketinga stratēģijas, to pielietojums    5
7.  Cenas produktu pārdošanas jomā    7
8.  Cenu stratēģija    8
9.  Preces dzīves cikls    9
10.  Reklēma un sabiedriskās attiecības (PR), kopīgais un atšķirīgais    12
11.  Promotion (produkta virzīšana tirgū)    13
12.  Sponsorēšana un līdzekļu piesaiste    15
13.  Mārketinga mikrovides un makrovides raksturojums    17
14.  Bostonas matrica – slaucamās govis    17
15.  Kultūras aktivitāšu pozicionēšana    18
Darba fragmentsAizvērt

14. Bostonas matrica – slaucamās govis
Šīs matricas priekšrocība ir iespēja noteikt katra produkta vai produktu grupas stratēģiskās pozīcijas un izstrādāt ieteikumus naudas plūsmas stratēģiskās bilances veidošanai. Nepilnības – uzņēmējdarbības ienesīgumu ietekmē ļoti daudzi faktori, kurus modelis ignorē, kā arī tās nav piemērojams nozarēm, kur konkurences līmenis nav augsts. Bostonas matricā preces tiek klasificētas pēc to daļas tirgū un pēc pārdošanas apjomu pieauguma tempa.
Preces- Slaucamās govis.
Slaucamās govis arī ieņem līderpozīcijas, jo tās ir SBV (stratēģiskā biznesa vienība) ar salīdzinoši lielu tirgus daļu, bet nelieliem pieauguma tempiem. Šīm SBV noiets ir diezgan stabils, izveidojies pastāvīgo klientu loks, un tāpēc nav nepieciešami arī lieli ieguldījumi mārketinga pasākumos. Peļņu no šīm SBV var izmantot citu SBV attīstības veicināšanai.

15. Kultūras aktivitāšu pozicionēšana
Kultūrai ir ļoti svarīga loma mūsienu sabiedrībā. Demokrātiskā valstī kā Indija vai ASV, kultūras aktivitātes var mainīties pat dažu jūdžu attālumā.
Tādējādi daudzi zīmoli un uzskati par jaunu kultūras produktu pozicionēšanu ir atkarīgi no kultūras simboliem un kultūras vērtībām. Piemēram, dažādas reliģijas, laulības vietas, rituāli dažādās valstīs. Tas viss veido kultūras aktivitātes un to pozicionēšanu.
Tādējādi būtiski ir sniegt produktu, kas atbilst attiecīgajai mērķauditorijai un mentalitātei, pēc kuras cilvēks spēj identificēt preci kā viņu pašu. Produkta identifikācija palīdz produktā atšķirt savu aktivitāšu kopumu.
Laika gaitā, radās dažādi kulta zīmoli, kuri tapa pamatojoties uz kultūras tradīcijām, paražām un reliģijas.
Katra tauta vietējās kultūras aktivitātes mēģina izveidot tādas, lai tās iegūtu saikni ar dažādiem kultūras simboliem attiecīgajā vietā, reģionā, kā rezultātā paaugstinot savu zīmolu vērtību un aizsargājot to no konkurences.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties