Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:608448
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Konkurences un konkurētspējas jēdziens    5
2.  Konkurētspēja stratēģija, ieviešana un novērtēšana tirgus apstākļos    7
2.1.  Konkurētspēja un kvalitātes vieta tirgzinības stratēģijā    7
2.2.  Konkurētspējas un kvalitāte nodrošināšana tirgus apstākļos    10
2.3.  Konkurētspēju novērtējums    12
3.  Konkurētspējas analīze un tās paaugstināšanas iespējas SIA “Diž-ozols”    21
3.1.  Uzņēmuma Diž-ozols raksturojums    21
3.2.  SVID analīze    21
3.3.  Konkurences vides izpēte    22
3.4.  SIA „Diž-ozols” konkurētspējas novērtējums    24
4.  Priekšlikumi    27
5.  Secinājumi    28
6.  Izmantotā literatūra un avoti    29
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi
1. Nopietni pievērsties produkcijas virzīšanai tirgū. Piedalīties dažādās izstādēs, demonstrējot produkciju, veidot akcijas, utt.
2. Efektivitātes paaugstinašanai uzņēmums varētu ar saviem piegādātajiem noslēgt izdevīgākus darījumus. Realizēt ekonomiju uz apjoma rēķina.
3. Izstrādāt apmācības kvalifikācijas celšanā.
4. Saglabat kvalitati arī darba procesa laikā.
5. Veikt pētijumus par pircēju vajadzībām.
6. Iegūt pircēju viedokli par kvalitāti un vajadzīgajiem uzlabojumiem.
7. Izveidot klientu sistēmu.
8. Laika gaitā ieviest jauninājumus gan produkcijā, gan apkalpošanā.
9. Trīs gadu gaikā iegādāties jaunas iekārtas.
10. Kad uzņēmums ir ieguvis stabilu tirgus daļu ieviest jaunu cenu politiku.

Secinājumi
1. Liepāja un Liepājas rajona šādas nozares konkurence nav liela.
2. Uzņēmums SIA “Diž-ozols” ir konkurētspējīgs.
3. Uzņēmuma SIA”Diž-ozols” galvenais konkurents ir SIA ”Rūķis LM”.
4. SIA “Rūķis LM” šobrīd pieder lielākā tirgus daļa Liepājas rajona.
5. Uzņēmums SIA”Rūķis LM” nenodarbojas ar produkcijas virzīšanu tirgū.
6. SIA “Diž-ozols” izmanto ielaušanās cenu politiku.
7. SIA “Diž-ozols” pagaidām nespēj saražot produkciju lielos daudzumos.
8. Noteicot cenu, kas ir mazāka par konkurentu cenu ir iespējams paaugstināt konkurētspēju.
9. Kvalitāte ir ļoti būtisks konkurētspējas sastāvdaļa.
10. Ietvju flīzes un sienu apdares elementus Kurzemes reģionā ražo tikai SIA “Diž-ozols”.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1319267
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties