Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:595107
 
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Konkurences stratēģija un taktika    4
  Konkurētspēju izvērtēšanas metodes    6
  Organizācijas kultūras iekšējā analīze    8
  Pētījums Z/S “Toberkalni”    10
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Secinu to, ka katram uzņēmumam atkarībā no tā ko tas ražo, vai kādus pakalpojumus sniedz, bet katrai piemīt sava no četrām kultūrām klana, adhokrātu, birokrātu, tirgus, kas pēc OCAI konkurējošo vērtību konstrukcijas konkurē savā starpā pa diognāli.
Esot savā prakses uzņēmumā var manīt daudz dažādu lietu. Šajā uzņēmumā ir tendence sasniegt visaugstākos rezultātus, kā nekā to pieprasa Eiropas Savienības esošie standarti pēc, kuriem jāvadās, lai varētu eksistēt un sasniegt vēlamo. Tas man dod pārliecību, ka šīs uzņēmums būs vēl nākotnē konkurētspējīgs. Es vislabāk lietotu gan klana, gan tirgus kultūru, kaut tās savā starpā ir kokurējošās, jo man rūp gan rezultāts, gan darbimieku kvalifikācija un viņa vide.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1310412
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties