Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:567871
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  LAUKU TŪRISMA ATTĪSTĪBAS TENDENCES LATVIJĀ    6
1.1.  Lauku tūrisma būtība    6
1.2.  Lauku tūrisma mītņu piedāvātie pakalpojumi    9
1.3.  Latvijas lauku tūrisma uzņēmumus raksturojošie rādītāji    12
1.4.  Lauku tūrisma attīstības tendences Zemgalē    16
2.  ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI LAUKU TŪRISMA UZŅĒMĒJDARBĪBĀ    19
2.1.  Politisko faktoru ietekme    19
2.2.  Sociālekonomisko faktoru ietekme    23
2.3.  Tehnoloģisko faktoru ietekme    24
3.  PĒTĪJUMA METODOLOĢIJA    27
4.  VIESU MĀJAS „BRANGUĻI” DARBĪBAS ANALĪZE    28
4.1.  Viesu mājas „Branguļi” piedāvājuma apraksts    28
4.2.  Viesu mājas ,,Branguļi” darbības analīze    29
4.2.1.  SVID analīze    29
4.2.2.  Darbības izvērtējums    36
4.3.  Jauna produkta izstrāde    38
4.3.1.  Mērķauditorija    38
4.3.2.  Jauno produktu apraksts    39
4.4.  Mārketinga pasākumi pārdošanas veicināšanai    42
4.5.  Plānoto ieņēmumu un izdevumu budžets 2015.gadam    44
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    49
  Pielikums    53
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Latvijas lauku tūrisms izceļas gan ar bioloģisko daudzveidību - mežiem, pļavām, ūdeņiem, gan ar kultūrvēsturisko mantojumu, kuru dēļ tas tiek uzskatīts par ilgtspējīgu tūrismu, tādējādi aizvien vairāk aizstājot masu tūrismu.
• Lai lauku tūrisma uzņēmēji varētu aktivizēt uzņēmējdarbību, ja izstrādā papildus pakalpojumus vai blakus pakalpojumus, kas atkarīgi no katra uzņēmēja izdomas un iespējām, kā arī nodrošina šo jauno produktu virzīšanu tirgū.
• Lai viesu mājai ,,Branguļi" 2015. gadā piesaistītu papildus viesus, kas ļautu nopelnīt vairāk kā 3 000 EUR gadā, ir nepieciešama vairāku papildus pakalpojumu piedāvāšana: velo noma un kompleksi atpūtas pasākumi (t.sk. ar banketu).
• Īstenojot dažādus pasākumus (reklāma, pārdošanas veicināšana, netiešo reklāma) produktu virzīšanai tirgū, iespējams palielināt pašreizējo viesu mājas sniegto pakalpojumu apgrozījumu par 50%.

Priekšlikums
• Uzņēmumam, pozitīvas attīstības nolūkos būtu jānoalgo mārketinga speciālists, kas nodarbotos ar produktu virzīšanu tirgū – atjaunotu mājas lapas informāciju, darbotos sociālajos tīklos, ievietotu sludinājumus, atbildētu klientiem uz e-pastiem un veiktu arī citus darbus.
• Sadarbībā ar kaimiņos esošos zirgaudzētavu "Bērziņi" izstrādāt jaunu piedāvājumu - zirgu jāšanas vasaras sporta nometni bērniem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties