Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:563279
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma ( biznesa idejas ) vēsture    5
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    6
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    7
2.  Uzņēmuma vadība    8
2.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    8
2.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    9
3.  Uzņēmuma produkta raksturojums    11
3.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    11
3.2.  Pakalpojuma sortiments un tā raksturojums    11
3.3.  Pakalpojuma kvalitāte    12
3.4.  Pakalpojuma dzīves cikls    12
3.5.  Ziņas par patentiem un licencēm    13
4.  Tirgus analīze    14
4.1.  Tirgus un nozares vispārējais raksturojums    14
4.2.  Mērķa tirgus un segmentācija    17
4.3.  Konkurentu analīze    18
4.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    19
5.  Mārketinga stratēģija    21
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    21
5.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    23
5.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    24
6.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    26
6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    26
6.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    28
6.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    28
7.  Problēmas un risks    31
7.1.  Risks, tā veidi un mazināšanas pasākumi    31
7.2.  Problēmas    32
8.  Finanšu informācija    34
8.1.  Sākuma bilance uz 01.01.2008    34
8.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    34
8.3.  Naudas plūsma    35
8.4.  Beigu bilance    36
8.5.  Kritiskais punkts    37
  Izmantotā literatūra    38
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums „Alfrex”ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kam ir 2 līdzīpašnieki –Arta Alfere un Aleksandrs Alfers.
Galdniecība atrodas netālu no Tukuma centra skaistā ēkā- Vilku ielā 46
Lai uzņēmums pilnvērtīgi varētu darboties tagad un nākotnē, tam ir izvirzīti sekojoši mērķi: iekarot tirgu ne tikai Tukuma, bet arī Rīgas un apkārtesošo rajonu tirgus, kā arī paplašināt darba telpas, uzbūvējot piebūvi un iegādāties aizvien modernākas tehnoloģijas iekārtas.
SIA ”Alfrex” nodarbosies ar kāpņu, mēbeļu, durvju, logu, virtuve skapju un citu koka izstrādājumu ražošanu.
Plānots, ka SIA „Alfrex” drīzumā piedāvās arī dizainera pakalpojumus, kas mūsdienīgiem cilvēkiem varētu būt sevišķi pieprasīts pakalpojums. Lielākā daļa cilvēku vēlas dzīvot modernos, labi izplānotos, komfortos mājokļos.
Neskatoties uz to, ka uzņēmums ir samērā jauns, tam ir lielas iespējas kļūt par konkurētspējīgu un stabilu uzņēmumu, galvenokārt pateicoties labi izstrādātajai mārketinga stratēģijai, ģeogrāfiski izdevīgajai vietai un konkurētspējīgajām cenām. Liela priekšrocība ir tā, ka pilsētas tuvākajā apkārtnē nav nopietnu konkurentu.
Uzņēmuma biznesa plāns ir veidots, lai varētu saplānot un novērtēt visas uzņēmuma darbības, tā plānotās izmaksas un ieņēmumus.
Biznesa plāna mērķis ir izpētīt uzņēmuma rentabilitāti, tā, lai ieplānotajā laikā uzņēmums varētu sākt nest peļņu.
Mūsu uzņēmumā ir sava amata profesionāļi, kas pateicoties uzkrātajām zināšanām, sava amata mīlestībai, mūsdienīgām iekārtām, no dažādiem materiāliem spēs tikt galā ar visdažādākās sarežģītības darbiem. Mēs nodrošinām un piedāvājam saviem klientiem kvalitatīvus izstrādājumus, kas tapuši gan ar klienta, gan galdnieka sadarbību, jo galdnieks piedāvās optimālākā risinājuma ieteikumu klientu idejām un vēlmēm, kā arī piemērotāko materiālu, nevainojamu darbu un sabalansētu cenu. Tādēļ mēs klientam varam piedāvāt ļoti plašu preču klāstu.
Uzņēmuma stratēģiskie mērķi:
Iekarot tirgu ne tikai Tukuma, bet arī Rīgas un apkārtesošo rajonu tirgus;
Paplašināt darba telpas, uzbūvējot piebūvi;
Aprīkot galdniecību ar jaunākām, modernākām tehnoloģijām;
Uzņēmuma taktiskie mērķi:
Piedāvāt 2009. gadā dizainera pakalpojumus;
Izvērst plašāku reklāmu, piemēram:
sākumā, pārdodot savu produkciju pircējiem, dotu līdzi pildspalvu vai krūzīti ar sava uzņēmuma logo, tādējādi šis abas lietas kalpos arī kā atgādinošā reklāma nākotnē.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties