Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:536495
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma vadībai var rasties vajadzība pēc tirgus konjuktūras apskatiem, pirkšanas priekšrocību pētījumiem, realizācijas apjoma prognozēm pa reģioniem, reklāmas efektivitātes aprēķiniem. Šādus datus var gūt speciālos mārketinga pētījumos, izmantojot datu sistemātisku prognozēšanu, vākšanu, analīzi un pārraidi, kā arī apsverot to lietošanu specifiskā mārketinga situācijā.
Mārketinga pētījumi ir īpaša uzņēmējdarbības sastāvdaļa, kas izstrādā un organizē aptaujas, tādējādi iegūst informāciju, lai noskaidrotu mārketinga iespējas un problēmas, pilnveidotu un novērtētu mārketinga darbības un palīdzētu pieņemt mārketinga lēmumus.
Mārketinga pētījumi meklē paredzamās atbildes uz pieciem pamatjautājumiem: Ko? Kas? Kad? Kur? Cik?
Mārketinga pētījumi var būt relatīvi vienkārši un lēti vai arī ļoti sarežģīti, kur nepieciešami lieli naudas ieguldījumi. Jebkura apjoma mārketinga pētījumiem vajadzētu būt zinātniskiem un sniegt pilnvērtīgu informāciju, lai tā būtu noderīga lēmumu pieņemšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1307521
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties