Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:470709
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi par šovu popularitāti
Realitātes šovus varam minēt kā pēdējās desmitgades aktuālāko televīzijas reitingu uzturētāju, tieši realitātes šovi ir iemesls kāpēc televīzija spēj konkurēt jauno mediju vidū. Popularitāte un vēlamais rezultāts tiek gūts, laikā, kad digitālie mediji pamet novārtā vecos medijus. Gatvenā īpašība ir tā, ka programmu formāti palīdz televīziju kompānijām piesaistīt auditoriju maksimāli ātri.
Šie šovi veicina kontaktu starp sponsoriem un sabiedrību, auditoriju. Realitātes televīzija ir balstīta uz publikas interesēm un vērtībām. No vienas puses, šorīd, kad notiek auditorijas sadrumstalošanās, tas veicina sociālo integrāciju, bet no otras puses tas draud izplatīt ideju par kultūras jomu kā pērkamu preci. Līdz ar to tiek būtiski ietekmētas sabiedrības kopīgās vērtības.
Kopumā runājot par šo pētījuma jomu, jāatzīst, ka sabiedrības vērtības ir atkarīgas no tā, kā ir tendētas vadošo aģentu intereses. Ir jārod vidusceļš starp televīzijas piedāvājumu, aģentu interesēm un auditorijas interesēm.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1325495
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties