Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:463571
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmums, tā darbības virzieni    3
  Uzņēmuma stratēģija, struktūra, organizācija    4
  Dokumentācija    5
  Grāmatvedības darījumi, formas    6
  Grāmatvedības reģistri, uzņēmuma nemateriālie ieguldījumi    7
  Pamatlīdzekļu uzskaite    8
  Apgrozāmo līdzekļu uzskaite, pašu kapitāls, īstermiņa saistības    9
  Ieņēmumi, izmaksas    10
  Atlaides, finansu rezultātu novērtēšana    11
  Uzņēmuma gada pārskats, inventarizācija kā gada pārskata pamats    12
  Uzņēmuma finansu pārskats    13
  Uzņēmuma bilances pārskats, pašu kapitāla izmaiņu pārskats, Naudas plūsmas pārskats    14
  Pielikums gada pārskatam, Vadības ziņojums    15
  Uzņēmuma gada pārskata noformēšana un parakstīšana, Iesniegšana    16
  Datorgrāmatvedības programmu raksturojums    17
Darba fragmentsAizvērt

Stockmann universālveikalu vēsture kopš 1862.gada.

Stockmann grupas saknes meklējamas 19.gadsimtā: Stockmann kā komercuzņēmuma darbības aizsākās no neliela Nuutajarvi Stikla fabrikas veikaliņa, ko 1862.gadā pārņēma G.F. Stockmann no Lībekas. Kādus divdesmit gadus vēlāk Stockmann uzņēmuma jau bija divpadsmit darbinieki, no kuriem astoņi strādāja veikalā un četri birojā. Tolaik veikalā bija stikla, metālizstrādājumu, porcelāna un auduma nodaļas.
Uzņēmums pa īstam sāka attīstīties 20.gadsimta sākumā. Tā kā uzņēmējdarbība tika veikta dažādās vietās, aizvien aktuālāka kļuva jauna, liela universālveikala Helsinkos celtniecības plānošana. Universālveikals tika plānots 1920.gados vairākos etapos. Projekts izsauca milzu interesi gan no mēdiju, gan no pilsētas iedzīvotāju puses. Jaunā universālveikals atvēršana 1930.gadā arī atsaucās uz Stockmann klientu tīklu. Vecā Stockmann klientu loks aptvēra tikai pavisam nedaudzas sabiedrības grupas, taču jaunie klienti daudz plašāk pārstāvēja visu sabiedrību.
Izaugsme turpinājās 1950.gados.
Strauja paplašināšanās 1960.gados.
1970.gados kļuva grūtāk paredzēt ekonomisko situāciju. Naftas krīze un depresija, kas valdīja visā pasaulē atspoguļojās arī Stockmann darbībā. Lai nostabilizētu savu darbību, 80.gadu sākumā Stockmann nācās atteikties no universālveikala Pietarsaari. Arī 1976.gadā atvērtais Kouvola universālveikals tika slēgts.
1980.gados tika ieviesta jauna stratēģija. Šī stratēģija paredzēja koncentrēšanos uz tām Somijas pilsētām, kurās bija lielāka iedzīvotāju pirktspēja.
Stockmann ir viens no starptautiski plašākajiem Somijas tirdzniecības uzņēmumiem, bet savas darbības ārzemēs tas uzsāka tikai 1989.gadā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −10,27 €
Materiālu komplekts Nr. 1372294
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties