Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:457992
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Reklāmas attīstības vēsture    4
  Reklāmas iedarbības principi    11
  Anketas analīze    13
  Noslēgums    17
  Literatūras saraksts    18
Darba fragmentsAizvērt

Noslēgums
Izstrādājot referātu par tēmu „Reklāmas loma mūsdienās”, tika apskatīta teorētiskā bāze, kuru apskatot varēja iegūt daudz noderīgu informāciju par reklāmas attīstības vēsturi un tās darbības principiem.
Darba pētnieciskajā daļā, tika izveidota anketa un analizēta sabiedrības attieksme pret reklāmu ievietošanu masu medijos. Tika izdarīti šādi secinājumi:
• Lai arī lielai daļai respondentu reklāma traucē uztvert mediju saturu, aptaujāto lielākā daļa tomēr uzskata, ka reklāmu ir nepieciešams izvietot masu medijos, ko varētu skaidrot ar to, ka reklāmas masu medijos parādās ļoti bieži, pat pārāk bieži, kas fiziski traucē uztvert saturu, tādēļ arī rodas šī negatīvā attieksme pret tām. Labs risinājums būtu ļoti vienkāršs, kā piemēru ņemsim televīziju, proti, gluži vienkārši ievērot reklāmas likumā paredzētās normas par pieļaujamo atvēlēto laiku vienā stundā, ko drīkst aizpildīt ar reklāmām.
• Visvairāk reklāma traucē tieši vīriešu kārtas pārstāvjiem. Tas varētu būt skaidrojams, ka sievietes šo reklāmu laiku mēģina izmantot kaut kā citādāk, kaut vai uzvārot tēju u.tml., toties vīrieši vienkārši sēž un gaida, kad reklāmas pauze beigsies.
• Attieksme pret politiskajām reklāmām bija salīdzinoši līdzīga, proti, gan puse vīriešu, gan puse aptaujāto sieviešu pret šāda veida reklāmām attiecas negatīvi. Šis fakts varētu būt skaidrojams ar to, ka pirmsvēlēšanu kampaņās ietilpst un lielu daļu aizņem pārraidītās politiskās reklāmas, kas nereti ir ļoti garas, pārāk slavinošas un pārsološas. Tā kā mūsdienu cilvēks ir zaudējis ticību, tad viņam šāda veida reklāmas nepatīk.
Darba mērķis ir sasniegts, uzdevumi izpildīti un hipotēze apstiprināta.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1118378
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties