Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:450969
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Zinot dzīves cikla posmus, kurā prece atrodas vai atradīsies, var prognozēt un plānot uzņēmuma lēmumu pieņemšanu par tās ražošanu un pārdošanu, labāk izstrādāt mārketinga stratēģiju un taktiku. Preces dzīves cikls sastāv no 5 posmiem: izstrāde, ieviešana, attīstība, briedums un kritums.
Izstrāde- periods, kad notiek jaunas preces izstrāde un sagatavošana ieviešanai tirgū. Uzņēmums šajā laikā vēl nepārdod produktu tirgū, bet tikai iegulda naudas līdzekļus tā izstrādes procesā.
Ieviešana- periods, kad produkts parādās tirgū un pakāpeniski palielinās tās realizācijas apjoms. Uzņēmums šajā laikā gandrīz nesaņem peļņu no realizācijas, jo ir lielas izmaksas, kas saistītas ar preces ieviešanu.
Attīstība- periods, kas prece tirgū tiek atzīta un jūtami pieaug tās realizācijas peļņa.
Briedums- periods, kad pakāpeniski samazinās realizācijas apjoma pieauguma temps, jo preci jau atzinis pircēju vairākums. Peļņa sasniedz maksimālo lielumu.
Kritums- periods, kad realizācijas apjoms un peļņa krasi samazinās, jo samazinās pieprasījums.
Pastāv arī atšķirīgi preces dzīvas cikla modeļi, kas saistīti ar stilu, kodi un modes untumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties