Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:394863
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Bet nav tā, ka nebūtu iespējas to visu labot, ir daži principi, kas noder katram uzņēmējam. Piemēram, krīzes laikā konkurences vietā izvēlēties sabiedrību. Otrkārt, samazināt sortimentu, izvēloties pārdot to kas nepieciešams un pieejams. Sekot līdzi patērētāju pirktspējai un pastāvīgi jāmainās, jo tirgus ir „dzīvs” un statiska attieksme uzņēmumu var pazudināt.
Nobeigumam vēlos piebilst to, ka jādomā ar galvu, jo patērētājs vēl aizvien sūdzas un ja sūdzas tad ir ko uzlabot, un ja uzlabo tad var pelnīt. Ir jāsaprot uzņēmējdarbības un arī grāmatvedības pamati, lai vispār sāktu kaut ko darīt. Galvenais nestāvēt uz vietas, sekot līdzi laikam un sabiedrības interesēm, mainīties, ja tas nepieciešams.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties