Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:331141
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai kuģis varētu mainīt gaitu, nepieciešams mainīt dzenskrūves griešanās virzienu. Šīm vajadzībām konstruētas speciālas ierīces, kuras sauc par reversa iekārtām. Mainīt kuģa gaitas virzienu var ar dažādiem paņēmieniem, proti, 1) mainot kloķvārpstas griešanās virzienu; 2) mainot dzenskrūves vārpstas griešanās virzienu ar reversa sajūgu (uzmavu), reversa reduktoru vai elektromotoru; 3) pagriežot dzenskrūves spārnus (regulējamā soļa dzenskrūves). Lietojot otro un trešo reversa veidu, dzinēja griešanās virzienu nemaina.
Galveno kuģa dzinēju ar jaudu 300 ZS un vairāk izgatavo kā reversīvu dzinēju. Mazas jaudas kuģu dzinējos iebūvē reversa uzmavas (mufes).
Reversa sistēmas var būt a) ar elektrisko starteri; b) ar saspiestu gaisu. Jaudas kuģu dzinēji parasti tiek palaisti ar saspiestu gaisu, gaisa spiediens ir apmēram 25-30 ata.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1122912
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties