Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:317308
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.10.2012.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

People are interested in this, because they would like to be like celebrities and use things like famous people do. Of course, every day we see a lot of commercials about different products or service, and consumers will buy thing which they don’t need at all, but they just want something new, like everybody else or make their range of goods bigger, so they give up for something to get new product. One the one hand information what we get from producers is positive, because we can choose better thing for individual consumer, but on the other hand it could confuse costumers, when they appear to make systematic choices.
Economists assume that consumers have a set of tastes or preferences that they use to guide them in choosing between goods. The variant of this chooses could be the endless, because in our planet live peoples with absolutely different values, tastes and living Feeling. It in depends on culture, our environment and a lot of factors, which affect us.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1325759
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties