Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:296608
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  MĀRKETINGS UN TĀ STRATĒĢISKĀ BŪTĪBA    4
1.1.  Mārketinga definējums un skaidrojums    4
1.2.  Mārketinga stratēģija    8
1.3.  Mārketinga stratēģijas iespējamie modeļi un plānošanas posmi    9
1.4.  Cenu veidošana – viena no mārketinga stratēģijām uzņēmumā    16
2.  FINANŠU INSTITŪCIJAS RAKSTUROJUMS    18
2.1.  Vispārējās darbības raksturojums    18
2.2.  Bankas SVID analīze    19
3.  AS ”PrivatBank” STRATĒĢIJAS IZPILDEI UZSTĀDĪTIE MĒRĶI UN UZDEVUMI    21
3.1.  Vispārējie bankas mērķi    21
3.2.  Klientu lojalitātes stratēģija    21
3.3.  Virzīšanas pasākumu stratēģija    23
3.4.  Cenu veidošanas stratēģija    26
  SECINĀJUMI    28
  PRIEKŠLIKUMI    29
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    30
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS

Jebkurai organizācijai, kas klientiem pārdod produktus vai pakalpojumus ir nepieciešams izstrādāt mārketinga stratēģiju. Šī tēma ir aktuāla visām finansu institūcijām, kuras plāno savas finansu darbības attīstību. Šo tēmu izvēlējos, jo arī es vēlos izprast stratēģiskās plānošanas nozīmi un tās izstrādāšanas sastādīšanas īpatnības.
Pašlaik finanšu joma Latvijā ir strauji attīstījusies un šajā jomā ir liela konkurence, kas veicina bankas uz strauju attīstību. Ja banka nespēj attīstīties līdz ar pārējām un pilnveidot savu darbību labāk par citām, tad šī finansu institūcija nav konkurētspējīga. Konkurences saasināšanos pastiprina arī Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā, kas paplašina finansu darbības iespējas. Izturēt konkurenci nav viegli, bet, lai to izdarītu, nepieciešams pilnveidot savu darbību. Ir jāatmet visu lieko, jāmeklē jaunas iespējas un risinājumi, tādēļ ir svarīgi izstrādāt efektīvu mārketinga stratēģiju preču un pakalpojumu virzīšanai tirgū.
Studiju darba mērķis ir izzināt galvenos mārketinga stratēģijas nosacījumus un izstrādāt galvenās ievirzes mārketinga stratēģiju izpildē AS „PrivatBank”, kas ietver nepieciešamās mārketinga aktivitātes veiksmīgai bankas tālākai attīstībai.
Studiju darba uzdevumi:
1. Teorētiskās un metodiskās literatūras studēšana pētāmajā jautājumā;
2. Izpētīt un izanalizēt ekonomiski finansiālo darbību AS’’PrivatBank”;
3. Uz veikto pētījumu bāzes, izstrādāt veicamās darbības AS ’’PrivatBank” darbības efektivitātes paaugstināšanai.
Pētījuma priekšmets - AS’’PrivatBank” finansu institūcija.
Tēmas aktualitāte ir tā, ka mūsdienu skarbajos konkurences apstākļos konkurentspēja ir viens no stratēģiskās plānošanas stūrakmeņiem,kas aizņem praktiski visu finansu institūciju prātus.
Darba izstrādē pielietotas salīdzināšanas metodes, statistiskās pētījumu metodes, tabulu, attēlu metodes, analītiskās mārketinga metodes, kur tika pētīts vietējais tirgus, kā arī praktiskās pētījumu un teorētiskās metodes – aprakstošā un analīzes, izmantotas arī pētniecības metodes: novērošanas, pētīšanas. Izmantoti AS „PrivatBank” grāmatvedības dati un darbinieku novērojumi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties