Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:285956
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Apzīmējumu saraksts    5
  Ievads    6
  Teorētiskā daļa    8
1.  Televīzija kā medijs    8
2.  Televīzijas skatīšanās izvēles motīvi un paradumi    10
2.1.  Vajadzību un apmierinājuma teorija    10
2.2.  Vajadzības motivācijas pamatā    13
2.3.  Aktīvās auditorijas loma un ietekme uz medijiem    14
3.  Cilvēka attīstības posmi un to raksturojums    16
3.1.  Ē.Ēriksona cilvēka attīstības fāzes    16
4.  Izmantotās pētniecības metodes    18
4.1.  Kvalitatīvā kontentanalīze    18
4.2.  Aptauja    20
4.3.  Intervija    22
5.  Kvalitatīvās kontentanalīzes rezultāti    24
6.  Aptaujas datu analīze    27
7.  Intervijas analīze    32
  Secinājumi un rezultāti    34
  Izmantotās literatūras saraksts    36
  Pielikumi    38
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un rezultāti
Darba sākumā izvirzītais mērķis - apgūt teorētiskās nostādnes un veikt kvalitatīvu
satura analīzi izvēlētajiem raidījumiem, kā arī auditorijas izpēti un sniegt tās vispārēju
raksturojumu, tādējādi nosakot izmantošanas un apmierinājuma aspektus – ir sasniegts.
Darba ietvaros tika izmantotas trīs pētniecības metodes – sākotnēji tā bija raidījuma
„Māmiņu klubs” kvalitatīvā kontentanalīze, kuras ietvaros tika apskatīti 24 raidījumi, tai
sekoja aptauja, kurā piedalījās 81 respondents vecumā no 18 līdz 44 gadiem, bet kā pēdējā
tika veikta intervija ar „Māmiņu kluba” pārstāvi Sandru Līvmani.
Apkopojot rezultātus, tika veikti secinājumi:
1. TV kā medijs spēj sniegt informāciju, izklaidēt un izglītot, apmierinot
auditorijas noteiktas vēlmes un vajadzības. Tāpat arī raidījums „Māmiņu klubs”
sniedz informāciju jaunajiem un topošajiem vecākiem par tēmām, kas viņiem ir
aktuālas un svarīgas.
2. Tēmas, kas tiek atspoguļotas „Māmiņu kluba” sižetos, visbiežāk aptver
māmiņu skaistumkopšanu un veselību, un salīdzinoši mazāk tieši bērnu veselību,
aprūpi un attīstību, tādējādi veicinot auditorijas neapmierinātību ar to.
3. Pēc veiktās raidījumu kvalitatīvās kontentanalīzes, kā arī aptaujas
datiem, atsaucoties uz sociālās realitātes konstruēšanas teoriju, tika secināts, ka
raidījums pārsvarā atspoguļo lietas tikai pozitīvā aspektā, aizmirstot par to, cik ļoti
svarīgi ir informēt arī par negatīvajām lietām, kuras uztrauc katru no vecākiem.
4. „Māmiņu kluba” aptaujāto respondentu vidējais vecums ir 24 gadi un
viņu bērnu vidējais vecums – 2,3 gadi, kas norāda uz to, ka nepieciešams daudz
vairāk aplūkot tēmas par šo vecumposmu līdz par skolas vecumam, to pierāda arī
respondentu izteiktā kritika par raidījuma saturu. Lielākā daļa (38%) ir
nodarbinātas personas publiskajā sektorā, 28% ir mājsaimnieces, 15% studenti,
raidījumus visbiežāk izvēlas skatīties aptuveni 1 – 2 reizes mēnesī, galvenokārt TV
(73%) vai internetā (21%). 65% aptaujāto respondentu nepiedalās „Māmiņu
kluba” rīkotajās aktivitātes, bet viena no populārākajām aktivitātēm (14%) ir tēmu
ievietošana un / vai komentēšana interneta vietnē www.maminuklubs.lv .…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1249264
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties