Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:279733
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  Mediju sistēma Latvijā un Eiropas Savienībā    4
1.1.  Mediju sistēma Latvijā    4
1.2.  Eiropas Savienības mediju politika    7
2.  Mediju specifika un loma Sabiedrisko attiecību kampaņu darbībā    10
  NOBEIGUMS    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    15
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
1. Galvenie normatīvie akti, kas Latvijā regulē un nosaka mediju darbību ir likums „Par presi un citiem masu informācijas līdzekļiem” un Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likums. Latvijai ir saistoša arī Audiovizuālo mediju pakalpojumu direktīva (2010/13/ES).
2. Latvijā par masu informācijas līdzekļiem tiek uzskatītas avīzes, žurnāli, biļeteni un citi periodiskie izdevumi (iznāk ne retāk kā reizi trīs mēnešos, vienreizējā tirāža pārsniedz 100 eksemplārus), kā arī elektroniskie plašsaziņas līdzekļi, kinohronika, informācijas aģentūru paziņojumi, audiovizuāli ieraksti, kas paredzēti publiskai izplatīšanai. Interneta vietni var reģistrēt kā masu informācijas līdzekli.
3. Eiropas Savienības mediju politika aprobežojas galvenokārt ar audiovizuālajiem medijiem.
4. Katra Eiropas Savienības dalībvalsts īsteno savu audiovizuālās nozares politiku. Tomēr Eiropas Savienībā ir noteikti galvenie principi un noteikumi, lai nodrošinātu, piemēram, godīgu konkurenci audiovizuālajā nozarē, brīvu pakalpojumu kustību, nepilngadīgu personu aizsardzību.
5. Eiropas Savienības audiovizuālās un mediju politikas galvenie instrumenti ir nozari regulējošie dokumenti, no kuriem galvenais ir Audiovizuālo mediju pakalpojumu direktīva (2010/13/ES); audiovizuālās un mediju nozares atbalsta mehānismi, piemēram, programma MEDIA, kas papildina katras dalībvalsts atbalsta mehānismus; citi pasākumi, kas veicina audiovizuālās un mediju nozares visaptverošu attīstību, piemēram, attiecībā uz digitālā satura izplatību tiešsaistē, mediju lietotprasmes vai mediju daudzveidības veicināšanu; darbība ārpus Eiropas Savienības - sadarbība ar citām starptautiskajām organizācijām, īpaši aizstāvot Eiropas kultūras intereses Pasaules Tirdzniecības organizācijā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties