Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:244954
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

7. „Dzintars” ražotās produkcijas mērķuditorija
Tā kā „Dzintars” ir jau Latvijā ilgtoši pastāvošs uzņēmums, tā ražotā produkcija ir ieguvusi diezgan plašu mērķauditoriju – sākot jau ar 50. gadu jauniešiem, kas tagad jau ir pensijas vecumā līdz pat mūsdienu jauniešiem. Tā kā tagad jau daudz jauni cilvēki sāk pievērst uzmanību kosmētikā esošajām sastāvdaļām, tad „Dzintars” veiksmīgi iekaro tieši šīs sabiedrības daļu. Latviešu produkts – tātad uzticams produkts, produkcija (ne visa, protams) tiek ražota tepat Latvijā, kas rada lielāku uzticamību. Jaunieši un vispār sabiedrība domā vairāk, kā atbalstīt „savējos”.
Daļa no mērķauditorijas ir pensijas vecuma cilvēki, jo pirmkārt, viņi ir uzticīgi Latvijas ražotai precei jau no pašiem pirmssākumiem, otrkārt, ir jau izveidojies pieradums (jo vecākus cilvēkus ir aizvien grūtāk pārliecināt iziet no ikdienišķā ritma – iegādāties ko jaunu, „ārzemniecisku”), treškārt, „Dzintars” produkti nav dārgi, salīdzinoši ar importa precēm.
„Dzintars” mērķauditorija ir gan sievietes gan vīrieši, jo produkcijas klāsts ir visai plašs – gan sieviešu, gan vīriešu līnija.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties