Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:240259
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Darba uzdevums    2
1.  Ievads    3
2.  Komercdarbības izmaiņas viesmīlības jomā pēdējo 5 gadu laikā    4
3.  Noskaidrot populārākos viesmīlības pakalpojumus Latvijā    8
4.  SIA „Viesnīca Rīdzene” ienesīgākie produkti un pakalpojumi    11
5.  Sia „555 Brand Hotel” ienesīgākie produkti un pakalpojumi    13
6.  Pielikumi    16
7.  Secinājumi un priekšlikumi    19
8.  Izmantotā literatūra    21
Darba fragmentsAizvērt

Viesnīcu un restorānu uzņēmējdarbība mūsdienās ir pieprasīts un ienesīgs bizness. Latvija nu jau ir ļoti pazīstama Eiropas un Āzijas valstīs, arī kāda daļa ASV iedzīvotāju, kuri interesējas par notikumiem pasaulē un politikā ir dzirdējuši par Latviju.
Latvijai ir izveidota tūristu piesaistīšanas reklāma, kurā ir parādīta Latvijas skaistā daba, vēstures pieminekļi, tradīcijas, kā, piem., Dziesmu un deju svētki, tīrais gaiss un Nacionālie parki, kuros var izbaudīt tīro, nepiesārņoto dabu. Šī reklāma tiek raidīta pa „CNN” kanālu, kas piesaista tūristus, līdz ar to Latvijā ierodas daudzi tūristi un biznesa pārstāvji, kuri nodrošina viesnīcu un restorānu attīstību.
Latvijā ir dažādu veidu viesnīcas, kuras attiecīgi paredzētas dažāda veida klientiem. Ir viesnīcas, kuras paredzētas tūristiem, kuri grib pa lētu naudu apmesties, viņiem nav augstas prasības uz stilu vai kvalitāti. Šādas viesnīcas ir ļoti noslogotas, it sevišķi vasaras periodā, kad tūristi ierodas apskatīt Rīgu un tuvākās skaistākās vietas Latvijā. Šādas viesnīcas arī ir vairāk nekā augstas klases viesnīcas, kas paredzētas augsta ranga viesiem, kuriem ir prasības uz kvalitāti, apkalpes profesionalitāti un dāvanām. Viņi zina par ko maksā un, ko viņi saņems, ja maksās vairāk. Šie klienti ierodas darba darīšanās, viņi mēdz braukt bieži vien, ja viņus apmierina kāda konkrēta viesnīca, tad viņi paliek pie pārbaudītām vērtībām un iesaka tās saviem draugiem, kas nāk par labu viesnīcas un tās restorāna biznesam.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties