Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:237386
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Supermārkets vairs nav vieta, kur iepirkt pārtiku. Modernajā izpratnē supermārkets ir pārvērties par zināma veida kultūras un atpūtas kompleksu, darbību un iespēju centru, uz kuru ikviens var atbraukt un iespēju robežās apmierināt savas vajadzības un vēlmes. Tātad mūsdienās supermārkets ir atpūtas komplekss ģimenei, nevis vieta, kur izdarīt tikai pirkumus.
Kopumā var secināt, ka nav nevienas neērtības, kas traucētu cilvēkam izdarīt savu izvēli “par labu” supermārketam. Jautājums, ko rakstā uzsvērusi arī raksta autore, vai cilvēks apzinās supermārketu patieso vēstījumu – “pirkt vairāk”, “nākt biežāk” utt., kā arī - vai šo nostādīt kā vienu no dzīves vērtībām, vai definēt kā vienu no dzīves baudām.
Kopumā, iepazīstoties ar autores rakstu, nākas secināt, ka vienas vienīgas atbildes un secinājuma nav, katrs cilvēks tās definē sev pats, “taču viennozīmīgi nevar apgalvot, ka ērtības nav vērtība.”

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1328103
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties