Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:231476
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Novērošana ir viena no visizplatītākajām pedagoģisko pētījumu metodēm. To plaši pielieto pedagoģiskajā praksē. Tā palīdz pedagogam iepazīt savus audzēkņus tiešas uztveres ceļā, dabiskos apstākļos. No filozofiskā viedokļa ar novērošanas metodi sākas izziņas process, jo tā nav nekas cits kā “dzīvā vērošana”, kas organiski saistīta ar domāšanu.[1,5] Šī metodes priekšrocība ir tā, ka klases audzinātājs var pedagoģisko novērojumu veikt viens pats, gan arī iesaistīt pārējos darbiniekus un vecākus. Ja novērošanu veic kāds cits pedagoģiskais darbinieks, tad jāgarantē iespēja, ka klases audzinātājs tiek iepazīstināts ar šī novērojuma rezultātiem. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1173369
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties