Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:229903
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

3. Pakalpojumu raksturojums
3.1 SIA „Jūras brīze” piedāvās viesnīcu pakalpojumus un kafejnīcas pakalpojumus. Uzņēmums apmierinās sekojošas patērētāju vajadzības:
• Nodrošinās ar komfortablu īslaicīgās apmešanās vietu
• Piedāvās augstas kvalitātes ēdienus kafejnīcā
• Papildus pakalpojumi – banketu zāle, sauna un baseins;
Viesnīcas pakalpojumi
Uzņēmuma sniegtos pakalpojumus var attiecināt pie īpašiem pakalpojumiem, t.i. galvenokārt domāti īpašām cilvēku grupām, šajā gadījumā tūristiem, kuri atbrauca atpūsties, vai cilvēkiem, kuri apmetas viesnīcā braucot cauri pilsētai.
Viesiem tiks piedāvātas 12 istabas, no kurām 2 būs trīsvietīgas, 5 divvietīgas un 5 vienvietīgas. Viesnīcā varēs izīrēt istabu uz vienu diennakti vai ilgāku laika periodu.
Uzņēmums piedāvās viesnīcas istabas ar guļvietām un labierīcībām, kā arī sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumus viesnīcas viesiem, kā arī iespēju rezervēt viesnīcas istabu iepriekš pa tālruni vai personīgi.
Kafejnīcas pakalpojumi
Saviem klientiem uzņēmums piedāvās augstas kvalitātes kafejnīcas pakalpojumus par konkurētspējīgām cenām salīdzinot ar citām pilsētā esošajām kafejnīcām. Kafejnīcā tiks piedāvāts daudzveidīgs ēdienu klāsts, viesmīlīga atmosfēra un profesionāla personāla apkalpošana. Kafejnīcā tiks piedāvāti latviešu nacionālās virtuves ēdieni un tā kā kafejnīca atradīsies viesnīcas telpās tiks piedāvāti arī dažādu citu valstu ēdieni.
Kafejnīcā kopā būs divdesmit galdiņu, pie kuriem varēs izvietoties vienlaicīgi kopā piecdesmit cilvēki.
Tiks piedāvāts izīrēt banketu zāli divdesmit personām, saunu un baseinu.
Jāpiemin, ka centrālā statistikas pārvaldes ceļotāju apsekojumu dati liecina, ka
32 % no ārzemju viesiem Latvijā uzturējušies ilgāk par 24 stundām un no tiem 49 % apmetušies viesnīcās. Tā kā tiek prognozēts tūristu pieaugums Latvijā tad tas nozīmē, ka arī pieprasījums pēc viesnīcu pakalpojumiem pieaugs.
3.2 Pakalpojumu cenu noteikšana. Cenas tiks veidotas salīdzinot konkurentu cenas.
Viesnīcu cenu salīdzinājums starp konkurentiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties