Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:229367
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Patlaban Latvijas žurnālistikas attīstība ir nonākusi līdz pilnībā demokrātiskajam modelim. Mediju tirgus ir stabilizējies, ar visām no tā izrietošajām sekām – mediji pieder ekonomiskiem grupējumiem vai uzņēmumiem, vien atsevišķi mediji darbojas kā valsts bezpeļņas sabiedrības ar ierobežotu atbildību. Ir grūti izdalīt noteiktas tikai pozitīvas vai tikai negatīvas žurnālistikas attīstības tendences, jo jebkurai tendencei var būt gan pozitīvas, gan negatīvas iezīmes – atkarībā no tā, no kāda skatu punkta uz to raugās.
Latvijā līdz ar globalizācijas procesu arvien vairāk ienāk globālie mediji. Līdz ar to cilvēkiem parādās arvien lielākas izvēles iespējas starp dažādiem medijiem, un tie izvēlas ne vien kvalitatīvākos, bet arī interesantākos medijus. Arvien vairāk parādās izklaides mediji, jo tie neprasa aktīvu un analītisku domāšanu, vien sniedz baudu un izklaidi. Tāpat līdz ar aktīvu interneta mediju attīstību un digitālo tehnoloģiju attīstību arvien populārāka kļūst arī pilsoniskā žurnālistika – dažādi blogi, kuru autoriem nav žurnālista izglītības, taču ir vēlme paust savu viedokli par apkārt notiekošām lietām.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties