Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:216611
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  MĀRKETINGS    3
1.1.  MĀRKETINGA BŪTĪBA    3
1.2.  STRATĒĢISKAIS MĀRKETINGS    5
1.3.  UZŅĒMUMA VIDES IETEKMES ANALĪZE    6
1.4.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS    8
1.5.  MĀRKETINGA VADĪŠANA    10
2.  UZŅĒMUMA AS „G4S LATVIJA” RAKSTUROJUMS    13
  Vēsture    13
  Fakti par G4S Latvia    14
  G4S pasaulē    15
2.1.  UZŅĒMUMA ĀRĒJĀS VIDES STRATĒĢISKĀ ANALĪZE    16
  Netiešie ārējie vides faktori    16
  Tiešie ārējās vides faktori    18
2.2.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES STRATĒĢISKĀ ANALĪZE    20
2.3.  UZŅĒMUMA „G4S LATVIJA” MĀRKETINGA VADĪŠANA    25
2.4.  UZŅĒMUMA „G4S LATVIJA” GLOBĀLO STRATĒĢIJU VADĪŠANA    26
2.5.  UZŅĒMUMA AS „G4S LATVIJA” SVID ANALĪZE    28
  SECINĀJUMI    29
  PRIEKŠLIKUMI    30
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    31
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Mārketings – ir vadīšanas process, kurā izzina, paredz un apmierina klienta vajadzības tā, lai šis process nestu peļņu.
2. Konkurences apstākļos konkurētspējas mērķtiecīgas paaugstināšanas, ka arī veiksmīgas mārketinga programmas izstrādāšanas un īstenošanas pamatnosacījums ir uzņēmuma ilgtermiņa attīstības vispusīgi pamatotas stratēģijas izstrādāšana un tās prasmīga īstenošana.
3. AS „G4S Latvija” ir uzņēmums ar skaidri izstrādātiem mērķiem, stratēģiju un nākotnes attīstības perspektīvām apsardzes un drošības pakalpojumu jomā Latvijā.
4. Šobrīd AS „G4S Latvija” ieņem līdera pozīciju tirgū Latvijas drošības biznesā, kuru arī cenšas saglabāt, ieviešot jaunus inovatīvus produktus tirdzniecībā, uzlabojot apkalpošanas līmeni un modernizējot hehnoloģijas. Uzņēmums ieņemamā apsardzes tirgus daļa pārsniedz 25%.
5. Ņemot vērā to, ka uzņēmums tirgū piedāvā drošības pakalpojumus, tad patērētājam piedāvātais gala produkts principā ir drošības sajūta.
6. Pašlaik uzņēmums spēj izmantot savai attīstībai par labu valstī pastāvošo nelabvēlīgo kriminogēno situāciju. Pieprasījums pēc drošības pakalpojumiem ir pieaudzis.
7. Piedāvājot savus pakalpojumus tirgū, viens no G4S argumentiem ir tas, ka šī ir starptautiska un stabila kompānija, kas Latvijas tirgū darbojas kopš 2001. gada, pieredzējusi un kompetenta savā jomā. Šie argumenti potenciālajam patērētājam ir būtiski, jo svarīgi ir apzināties, ka sadarbības partneris ir stabils un uzticams.
8. Ņemot vērā to, ka AS „G4S Latvija” darbojas divos dažādos tirgos (komercbanku un lielo, vidējo, mazo uzņēmumu apkalpošanā), uzņēmums pielieto divas pamatstratēģijas: starptautisko (international) un daudznacionālo (multidomestic) stratēģiju.
9. AS „G4S Latvija” konkurētspējīgo priekšrocību tirgū palīdz radīt, pirmkārt, jau zīmola atpazīstamība pasaulē un, otrkārt, tā ilglaicīgā un starptautiskā pieredze, kas klientos rada uzticības sajūtu.
10. No nozares specifisko risku viedokļa uzņēmums ievērojami izjūt pēdējā laikā pasliktinājušos situāciju kriminogēnajā vidē, kam par iemeslu ir gan ekonomiskā lejupslīde, gan iestāšanās Šengenas atvērto robežu zonā.

PRIEKŠLIKUMI
1. Izstrādāt un ieviest klientu attiecību menedžmenta sistēmu (Customer Relationships Management), kas ļautu attīstīt un pilnveidot klienu apkalpošanu uzņēmumā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties