Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:196104
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Kas ir komunikācija?    5
1.1.  Komunikācijas process    5
1.2.  Komunikācijas procesu veidojošie elementi    6
2.  Vara un tās būtība    9
2.1.  Varas veidi un tās avoti    9
2.2.  Padoto reakcija uz varas pielietošanu    11
3.  Informācija organizācijā    13
3.1.  Informācijas plūsma organizācijā    14
3.2.  Informācijas (komunikācijas) tīkli organizācijā    16
4.  Starppersonu komunikācijas veidi    19
5.  Iedarbības veidi    21
5.1.  Melnā retorika    21
  Secinājumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācija ir divpusējs informācijas apmaiņas process, kura gaitā saņemtā informācija ir saprotama abiem tās dalībniekiem.(Lielā terminu vārdnīca, sk. int.)
Vārds "komunikācija" ir cēlies no latīņu vārda "communis", kas tulkojumā nozīmē „kopējs”. Šī vārda cilme norāda uz to, ka komunikācijā cilvēki mēģina atrast vai nodibināt sava veida kopību. (Renģe, 2003: 65) Latviešu valodā vārdam komunikācija pastāv arī ikdienas sarunvalodā lietojams sinonīms- saziņa.
Psiholoģijā komunikācija tiek izprasta kā informācijas nodošanu un saņemšanu, izmantojot kopējus, verbālus vai neverbālus simbolus (sazināšanas ar vārdu vai bez vārdu palīdzības).
Savukārt organizācijā komunikācija ir neatņemama vadīšanas sastāvdaļa. Nepieciešamība pēc tās izriet jau no pašas organizācijas būtības. Tā kā organizācija sastāv no savā darbībā savstarpēji atkarīgu cilvēku kopuma, tad komunikācija kļūst par obligātu priekšnoteikumu, lai nodrošinātu atsevišķu indivīdu funkciju īstenošanu atbilstoši organizācijas mērķiem. Komunikācijas organizācijās nodrošina koordināciju, kas ir ļoti būtiski. (Beļčikovs, 1996: 100)
Komunikācija ir informācijas, domu, uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Komunikācijas skar visas vadīšanas funkcijas:
plānošanu;
organizēšanu;
koordināciju;
motivēšanu;
kontrolēšanu.(Ruskule, 2005: 195).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties