Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:161729
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Stratēģiskās plānošanas process    4
2.  Personālvadība    6
2.1.  Darba tiesiskās attiecības    7
3.  Pakalpojumu sniegšanas darba organizācija    10
3.1.  Informatīvā sistēma    11
3.2.  Kvalitātes vadības sistēma    11
4.  Mārketinga vadīšanas process    12
4.1.  Mārketinga vide    12
4.2.  Mārketinga stratēģija    16
5.  Komercdarbības likumdošana un pamatprincipu ievērošana    17
6.  Secinājumi    18
  Izmantotās literatūras avoti    19
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums, kurā nostiprināju augstskolā gūtās teorētiskās zināšanas praksē, ir AS „Hansabanka”. AS „Hansabanka” ir viena no vadošajām un modernākajām finanšu institūcijām, komercbankām Latvijā. AS „Hansabanka” ir Hansabankas Grupas uzņēmumu dalībniece. AS „Hansabanka” ir ne tikai mana prakses vieta, bet arī mana oficiālā darba vieta, kur mans amats ir klientu apkalpošanas speciālists. Uzņēmumu izvēlējos tādēļ, kas tas ir strauji augošs, perspektīvs un moderns, atvērts jauniem un mērķtiecīgiem, vērstiem uz izaugsmi jauniešiem.
Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi ir specifiski, tāpēc informācija man nebija pieejama pilnībā.
Veidojot atskaiti, visvairāk tika izmantoti bankas iekšējie normatīvie dokumenti, uzņēmuma 2006. gada finanšu pārskats, kā arī Latvijas Republikas likumi.
1.Stratēģiskās plānošanas process
A/S Hansabanka stratēģija netiek noteikta tikai vadības līmenī. Izstrādājot stratēģiju, banka balstās uz atziņām par to, kādā veidā esošās struktūras ietvaros var sasniegt vislabākos rezultātus, – kurām jomām nepieciešams pievērst vislielāko uzmanību, kādi jautājumi ir īpaši nozīmīgi utt. Uzskatāmi šo procesu var aprakstīt kā līkni, kas sākas augšējā līmenī, iziet cauri zemākajiem līmeņiem un tad atkal atgriežas augšējā līmenī.
Kvalitāte, inovitāte, vitalitāte, godprātīgums. Šīs vērtības kā savējās Hansabanka ir nosaukusi jau krietnu laiku atpakaļ un es domāju, ka lielākā daļa mūsu klientu un lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju arī vēlas šīs vērtības saukt par savējām. Taču jautājums ir, kā tās rādīt un īstenot savā darbībā? Bankas gadījumā tas ir krietni sarežģītāk nekā vienā ražošanas uzņēmumā, kur var uzlabot produktu, iepakot to un tas arī reprezentē šīs vērtības.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties