Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:158462
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmā izmantots veiksmīgs burtu fonts, kas ļauj tekstu viegli salasīt, bet tai pat laikā teksts iekļaujas reklāmas kopskatā. Tā kā cilvēki ir pazīstami ar šo produktu, papildus informāciju nav nepieciešamas ievietot. Reklāmas efektivitāti rada tās pievilcīgums, kas iedarbojas uz bezapziņu, tādā veidā radot simbolisku iespaidu. Reklāma veidota tā, lai ietekmētu cilvēku rīcību, kuriem tā ir adresēta.
Visas cilvēku darbības pamatā ir noteikti motīvi, kuri virza uz noteiktiem mērķiem, šajā gadījumā tie ir estētiskie jeb emocionālie motīvi, konkrētāk- emocionālie pirkšanas motīvi. Cilvēkiem, kuriem ir svarīgs izskats, popularitāte un kvalitāte šo preci noteikti iegādāsies. Bet vēl pie tā visa spēlē tradīciju jeb ieraduma motīvs, jo tas ir Latvijas produkts, tas ir kā simbols Latvijai. Tāpat kā „Laimas” konfektes, tā arī „Rīgas melnais balzams” būs produkti, ko cilvēki iegādāsies tradīciju vadīti.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties