Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:125364
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Kas ir komunikācija    4
3.  Komunikācijas veidi un stili    6
4.  Intervijas    9
5.  Nobeigums    12
6.  Izmantotā literatūra    14
Darba fragmentsAizvērt

1. Nobeigums
Rakstot šo prakses darbu tika panākts šī darba mērķis – iepazīties un noskaidrot komunikācijas veidus un stilus, kā arī saprast, kāpēc reizēm, saruna veidojas ne tā kā Jūs vēlētos.
Nākas secināt, ka reizēm mēs sarunājoties neapzināti nevis pievēršam sev uzmanību, bet gan tieši otrādi sarunu biedru atgrūžam no sevis un mūsu sarunu biedrs sāk pat izvairīties no mums. Šādi iepazīt sevi, lai spētu veidot sarunu un komunikāciju ar otru cilvēku, būtu jāizprot katram, kurš vēlas savā darbā kontaktēties ar cilvēkiem. Jo no veiksmīgas komunikācijas ir atkarīgs mūsu darba apjoms un tā efektivitāte.
Nedrīkstētu arī novērtēt par zemu arī attiecības ar saviem ģimenes locekļiem, radiem, draugiem un paziņām. Katram no mums kaut nedaudz vajadzētu pārzināt labas komunikāciju prasmes un iespējam, ka daudzas ikdienas problēmsituācijas tiktu atrisinātas pašas no sevis, vai pat netiktu radītas.
Prakses ietvaros veicot interviju, būtiski, bija uzdot intervējamām personām jautājumu, uz kuru varētu atbildēt ar plašāku un izsmeļošāku atbildi, kā arī neizplūst liekvārdībā, lai sarunu biedrs nepārprastu un
neizvairītos no atbildes. Manuprāt intervija ir veiksmīgi izdevusies un uz sev vēlamajiem jautājumiem esmu saņēmusi izsmeļošas un skaidrojošas atbildes.
Pielietojot teorētiskās zināšanas, komunikācija starp cilvēkiem veidojas veiksmīgāk, un sarunas būtība kļūst efektīvāka, kas ir ļoti nozīmīgi mūsu izvēlētajā profesijā, kurā ir jāprot komunicēt, pievērst sarunbiedra uzmanību un iemantot uzticību. Līdz ar to būtu katram sevi cienošam juristam, kurš vēlas veiksmīgi darboties ir, jāprot veidot konstruktīva saruna un pasniegt sevi kā pārliecinātu un zinošu speciālisti, lai gūtu klienta uzmanību. Un tieši to arī māca labas komunikācijas prasmes – veiksmīgi izvēlēties sarunas stilu un veidu, kā arī ievērot neverbālās komunikācijas pamatprincipus – telpu, uzvedības kultūru, žestus un arī savu ārējo izskatu, veidot atbilstoši – lietišķi un korekti.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties